ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
מאבק בטרור

צבא סעודיה עשה "הקש בגג" למורדים החות'ים בתימן

במסגרת הסלמה בימים האחרונים עימות בין החות'ים לבין סעודיה, חיל האוויר הסעודי תקף בימים האחרונים את נמל התעופה צנעא' בטענה שהפך לבסיס צבאי של מומחים מחיזבאללה. במגרש הכדורגל א-ת'ורה בעיר צנעא ביצעו הסעודים הקש בגג

צבא סעודיה עשה "הקש בגג" למורדים החות'ים בתימן
אילוסטרציה צילום: pixabay

אמש (חמישי) הודיע צבא סעודיה למורדים החות'ים בתימן כי עליהם להוציא את כל אמצעי הלחימה ממגרש הכדורגל א-ת'ורה בעיר צנעא, אותו הם מתכוונים לפוצץ.

בימים האחרונים נרשמת הסלמה משמעותית בעימות בין החות'ים לבין סעודיה. באופן חריג חיל האוויר הסעודי תקף בימים האחרונים את נמל התעופה צנעא' בטענה שהפך לבסיס צבאי של מומחים מחיזבאללה ואנשי משמרות המהפכה של איראן. כך דווח ב'כאן חדשות'.

הקואליציה בראשותה של סעודיה הודיעה כי ביצעה "תקיפות כירורגיות" מהאוויר כנגד מטרות צבאיות של המורדים החות'ים בשדה התעופה הבינלאומי של צנעא.

כוחות הקואליציה הפרו-סעודית בתימן קראו לאוכלוסייה אזרחית ולעובדי הארגונים ההומניטריים לצאת מיידית את שדה התעופה הבינלאומי של צנעא, בירת תימן הנשלטת על ידי המורדים החות'ים, בני בריתם של איראן וחיזבאללה. בהודעה, שפורסמה בערוץ אל-ערבייה הסעודי נמסר, כי "בכוונת הקואליציה לנקוט באמצעים לשם טיפול מבצעי באיומים הנשקפים משדה התעופה בצנעא".

סעודיה תימן המורדים החותים הקש בגג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד