ט"ז אייר התשפ"ד
24.05.2024
"חוק איראני"

עימות בין סער ונתניהו: "ביבי, תשתה מים קרים"

לאחר אישור "חוק הפייסבוק" בוועדת השרים לחקיקה: שר המשפטים גדעון סער התעמת בטוויטר עם בנימין נתניהו. "הדמוקרטיה הישראלית בסכנה. גדעון סער העביר היום את החוק האיראני לצנזור הרשתות החברתיות בישראל", כתב נתניהו, וזכה לתגובה: "ביבי, תשתה מים קרים. זה אותו חוק שהממשלה שלך העבירה בכנסת ה-20 עד שהתחרטת"

עימות בין סער ונתניהו: "ביבי, תשתה מים קרים"
בנימין נתניהו/גדעון סער צילום: מארק ישראל סאלם, לע"מ/יונתן זינדל פלאש 90

שר המשפטים גדעון סער התעמת היום (שני) עם ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, במסגרת דיון ברשת החברתית 'טוויטר' על החוק למניעת הסתה ברשתות החברתיות, המכונה "חוק הפייסבוק", זאת לאחר שהחוק אושר פה אחד בוועדת השרים לחקיקה.

נתניהו האשים את סער וטען כי הוא מסכן את הדמוקרטיה. "הדמוקרטיה הישראלית בסכנה. גדעון סער העביר היום בוועדת השרים לחקיקה את החוק האיראני לצנזור הרשתות החברתיות בישראל. במקביל הוא מקדם חוק שיאפשר חיפוש בבתי אזרחים בלי צו שופט, וחוק לפסילת מועמדים לראשות הממשלה", כתב נתניהו בטוויטר.

הוא הוסיף וקרא למיליוני עוקביו: "שתפו והצטרפו אליי למחאה ומאבק נגד סתימת פיות והריסת הדמוקרטיה".

שר המשפטים סער לא נותר חייב, והשיב לנתניהו: "ביבי, תשתה מים קרים. זה אותו חוק שהממשלה שלך העבירה בכנסת ה-20 עד שהתחרטת, רגע לפני אישורו בקריאה שניה ושלישית".

"כולם יודעים שאתה מגן על עבריינות ועל הסתה ברשתות ולא על הדמוקרטיה. במדינות מערביות ומתקדמות כבר חוקקו הסדרים בנושא. אנחנו נחוקק את החוק הזה ונגן על הציבור", הצהיר סער.

 

 

בנימין נתניהו גדעון סער חוק הפייסבוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד