י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
"לא זוכר פגיעה כזו בחוסן הלאומי"

שיחות הגרעין • לפיד: נתניהו שם הרבה כסף לפגוע בישראל

יאיר לפיד במתקפה חריפה נגד בנימין נתניהו, על רקע שיחות הגרעין בווינה: "נתניהו מנהל בימים אלה קמפיין באנגלית נגד מדינת ישראל, נגד הדמוקרטיה הישראלית. שם על זה הרבה כסף. אני לא זוכר פגיעה כזו, בתזמון כזה, בחוסן הלאומי של מדינת ישראל"

שיחות הגרעין • לפיד: נתניהו שם הרבה כסף לפגוע בישראל
בנימין נתניהו בסיעת הליכוד צילום: ישי ירושלמי

שר החוץ ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, תקף היום (שני) בפתח ישיבת הסיעה, את ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, על רקע השיחות המתקיימות בווינה בסוגיית הגרעין האיראני, בהן נוטלות חלק ממעצמות המערב.

"היום נפתחו שוב שיחות הגרעין בווינה. ממשלת ישראל מנהלת מאבק בינלאומי רחב היקף למען האינטרסים הביטחוניים של מדינת ישראל", אמר לפיד.
 
לדבריו, "כדי למנוע מאיראן להפוך למדינה סף גרעינית, כל המערכות הביטחוניות והמדיניות בישראל פועלות ביחד במאבק הזה בתיאום מלא".
 
לפיד ציין כי כשהוא כיהן כראש האופוזיציה, בסיבוב הקודם של המאבק נגד הגרעין האיראני, "הייתה לי יריבות מרה עם הממשלה, אבל בנושא האיראני שיתפתי איתה פעולה באופן מלא. יש רגעים שבהם הביטחון הלאומי מעל לכל".

כאן לפיד תקף את נתניהו ואמר: "ראש האופוזיציה הנוכחי, לעומת זאת, מנהל בימים אלה קמפיין באנגלית נגד מדינת ישראל, נגד הדמוקרטיה הישראלית. שם על זה הרבה כסף. אני לא זוכר פגיעה כזו, בתזמון כזה, בחוסן הלאומי של מדינת ישראל. זו בושה וחרפה וכל פטריוט ישראלי צריך לגנות את זה".

יאיר לפיד בנימין נתניהו הסכם גרעין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד