י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
סוער בכנסת

בנט אולץ לצאת מהבידוד לדיון במליאה • צפו

למרות מאמצים לבטל או לדחות, ראש הממשלה בנט נאלץ להגיע מהבידוד בביתו שברעננה למליאת הכנסת ולהשתתף בדיון "40 חתימות" | הליכוד: "בנט ניסה לברוח מלמסור דין וחשבון לציבור" | בנט: "הזלזול של האופוזיציה בבריאות הציבור חמור ביותר"

בנט אולץ לצאת מהבידוד לדיון במליאה • צפו
בנט ביציע המבודד במליאה צילום: דוברות הכנסת

הכנסת סוערת בשעות אלו (שני) סביב דיון 40 חתימות, שאילץ את ראש הממשלה בנט, השוהה כעת בבידוד בביתו לאחר שבתו נדבקה בקורונה, להגיע למליאה.

במסגרת דיון "40 חתימות" ראש הממשלה מחויב לקחת חלק ולהשתתף בדיון במליאה ואף להשיב לשאלות הח"כים. לאורך שעות היום ניסו למנוע את הגעתו של בנט או לפחות לדחות את הדיון לשבוע הבא, אך באופוזיציה סירבו לוותר.

לבסוף, לאחר שפתיחת מליאת הכנסת נדחתה בשעתיים וחצי, הודיעו בלשכת ראש הממשלה כי בנט יגיע מהבידוד.

בליכוד תקפו: "בנט מפחד. בניגוד לתקנון הכנסת ובאופן חסר תקדים, בנט ניסה לברוח מלמסור דין וחשבון לציבור. גם בזה הוא נכשל. בשיא משבר הקורונה אנחנו לא סגרנו את הכנסת ולא ברחנו מדיונים כמו בנט".

"על פי הנחיות משרד הבריאות ועל פי כללי הכנסת, בנט חייב להתייצב לדיון ולהשתתף בו ביציע המבודדים. לכן הספין של בנט הוא קשקוש - לא אכפת לו מבריאות הציבור אלא מהבריאות הפוליטית שלו, והיא אכן בסכנה", תקפו עוד בליכוד.

בלשכת בנט השיבו במתקפה: "רה"מ ואנשי לשכתו עשו ניסיונות רבים לפטור את רה"מ מהגעה לכנסת, שכן בתו מאומתת לאומיקרון בסבירות גבוהה, ללא הצלחה: האופוזיציה בראשות נתניהו מסרבת לאפשר קיזוז, למרות שנאמר להם שהאומיקרון מדבק מאוד ומחייב היערכות שונה של המבודדים בכנסת".

ראש הממשלה נפתלי בנט אמר: "הזלזול של האופוזיציה בבריאות הציבור חמור ביותר. בעוד אנחנו עושים הכול כדי להעלות את תחושת האחריות של כל אזרח ואזרח נוכח העלייה בתחלואה, נתניהו משחק עם המגפה בשביל הישג פוליטי קטנטן. נתניהו איבד כל שמץ אחריות לאומית".

נפתלי בנט אומיקרון קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד