י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"חבילת טיפוח"

מי גרם להסרת שיער בלייזר להיות נפוצה במגזר החרדי?

עם מכשור משוכלל, שירות יוצא מן הכלל ומחיר ללא תחרות, מובילה רשת דבי וולף את תחום הסרת השיער במגזר החרדי • כעת היא מעניקה הזדמנות בלתי חוזרת לימים ספורים: חבילת הסרת שיער, לרגל תחילת השנה האזרחית

מי גרם להסרת שיער בלייזר להיות נפוצה במגזר החרדי?
מכון דבי וולף צילום: יח"צ

כל יום הוא הזדמנות להתחדש, להראות ולהרגיש נפלא מתמיד. כעת, עם המבצע של דבי וולף, ההזדמנות היא כפולה. רשת 'דבי וולף' בהטבה חסרת תקדים לרגל השנה האזרחית החדשה - חבילת הסרת שיער בלייזר לשנתיים, הכוללת 10 טיפולים ב-4 אזורים שונים, תמורת 188 ש"ח לחודש בלבד!

הטיפולים מבוצעים ברשת המרפאות הותיקה והמנוסה בתחום הסרת השיער בלייזר מזה 32 שנה.                                                                             
  נצלו את ההזדמנות לקבלת חבילת טיפוח במחיר מיוחד בלחיצה כאן>>>
ובמספר:
077-8036702

טיפולי הסרת השיער ברשת דבי וולף נעשים באמצעות מכשירי לייזר מהמתקדמים בעולם, בטכניקה חדשנית של קריוגן ואוויר המקררת את העור במהלך הטיפול ומסייעת לטיפול אפקטיבי במינימום כאב, וכמו כן בשילוב בלעדי של טכנולוגיות ALEX ו- YAG המאפשר להגיע לתוצאות מקסימליות.

טכנולוגיית הסרת השיער ואופי הטיפול מותאמים באופן אישי לכל מטופלת בפגישת ייעוץ עם אשת מקצוע בתחום, כדי לתת מענה הולם עבור כל אחת.


ת
כשירים מיוחדים • יח"צ

מעבר למחלקת הסרת השיער, רשת דבי וולף מציעה מגוון עצום של טיפולי יופי ואסתטיקה בטכניקות שונות ובהתאמה אישית, כגון: אפילציה, הזרקות מילוי, מזותרפיה, טיפולים באולטרסאונד, טיפולי פנים ומגוון פתרונות לבעיות עור כגון: אקנה, נמשים, פיגמנטציה, קמטים, צלקות, נימים, אדמומיות ועוד. כל הטיפולים מלווים בפיקוח רפואי צמוד ובייעוץ אישי המאפשר לכל אחת למצוא את הפתרון המתאים ביותר עבורה.

גם בתקופה זו, דואגת דבי וולף למענה הטוב ביותר עבור קהל לקוחותיה, מבלי להתפשר על אמצעי הזהירות הנדרשים ועל הוראות משרד הבריאות ומציגה מכשיר חדשני וייחודי באישור משרד הבריאות להסרת שיער עם ראש חד פעמי מתחלף לשימוש בטוח.

השאירו פרטים בטופס>>
או חייגו למספר: 077-8036702

דבי וולף הסרת שיער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד