י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
פחות משנה אחרי רעייתו

בד"ה: המחנך המסור והאהוב נפטר בגיל 77

בגיל 77 הלך לעולמו המחנך המפורסם מדטרויט, הרב אהרן דוידסון ז"ל מחסידי חב"ד. רעייתו נפטרה בחודש סיון בשנה שעברה. ארונו יגיע לקבורה בארץ הקודש

בד"ה: המחנך המסור והאהוב נפטר בגיל 77
הרב אהרון דוידסון ז"ל צילום: Colive

ברוך דיין האמת: השבוע הלך לעולמו הרב אהרן דוידסון ז"ל מחסידי חב"ד בדטרויט שבמישיגן שהעמיד תלמידים רבים והוא בן 77 בפטירתו.

המנוח ז"ל היה מחנך מסור ומוערך ומומחה לדקדוק, והיה ידוע במסירותו ובאכפתיות לתלמידיו באופן יוצא דופן. הוא לימד מקצועות שונים - אלף בית וקריאה באופן מיוחד, הוא לימד חומש ומסר שיעורי בר מצווה, הוא לימד גם בעברית וגם ביידיש לתלמידים בכל הגילאים.

ההוראה, ואהבתו העמוקה לתורה וליידישקייט הותירה השפעה עצומה על כל סובביו, הוא היה מזמין את תלמידיו משיעורי היידיש שנתן בביתו להתחבר ליידשקייט.

אתר Colive דיווח, כי היה למנוח אהבת ישראל באופן יוצא דופן; הוא הראה אכפתיות, חמלה וכבוד לכל אחד, כולל אלו עם צרכים או אתגרים מיוחדים, וטיפל בכבוד רב בכל אדם שפגש. הוא הקפיד להזמין אורחים שלא היה להם לאן ללכת ואירח אותם בחום.

יראת השמיים שלו הייתה למופת. הוא אהב לספר סיפורי צדיקים, והיה מקפיד ביותר בהלכה. התפילה שלו ארכה שעות כשהוא מקפיד לומר כל מילה ומילה ברמת הריכוז והמסירות הגבוהה ביותר. הוא היה חסיד חב"ד אמיתי עם דבקות איתנה בתורה ובמצוות.

בחודש סיון תשפ"א נפטרה עליו רעייתו הגברת חיה נחמה דוידסון ע"ה בגיל 71.

הוא השאיר אחריו דורות ישרים מבורכים, בנים ובני בנים עוסקים בתורה ובמצוות. בניו: יענקי מפנסילבניה, חיים מפנסילבניה, דובער ממישיגן, לוי יצחק מישראל, ברוך שלום מפילדלפיה, ובנותיו: בתו הגב' רבקי בוטניק מקנדה, הגב' שרה רחל מרקל מלאס וגאס והגב' יהודית מאוסטרליה.

ארונו יגיע לארץ הקודש לקבורה.  

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

חב"ד הלוויה דטרויט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד