י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
אזרחים הבחינו

"ללא סימני חיים": גופתו של צעיר נמשתה מנחל הירקון

כוחות ההצלה משו את גופת הצעיר מהמים כשהוא ללא סימני חיים, ופראמדיקים נאלצו לקבוע את מותו במקום | הגופה הועברה למכון לרפואה משפטית לצורך חקירה וזיהוי

"ללא סימני חיים": גופתו של צעיר נמשתה מנחל הירקון
הטיפול בגופת הצעיר צילום: זק"א תל אביב

אזרחים שחלפו הבוקר (רביעי) על שפת נחל הירקון בתל אביב, הבחינו לתדהמתם בגופת גבר שצפה על פני המים, סמוך למעגן הסירות. כוחות ההצלה יחד עם לוחמי האש שהוזעקו למקום משו את הצעיר, ונאלצו תוך זמן קצר לקבוע את מותו.

מארגון זק"א תל אביב נמסר כי המתנדבים מטפלים כעת באירוע בנחל הירקון, וכי מדובר בגבר כבן 24 שנמשה מהמים ללא רוח חיים. "המתנדבים מסייעים לצוות המז"פ המשטרתי בטיפול האירוע, בהמשך הגופה תועבר למכון לרפואה משפטית לצורך חקירה וזיהוי".

הדיווח הראשוני על מציאת הגופה הגיע למד"א מעט לפני השעה 09:00. "התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על גבר שנמשה מנחל הירקון בתל אביב", נמסר ממד"א, "חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר בשנות ה-20 ללא סימני חיים וקובעים את מותו".

חובשי רפואת חירום במד"א צביקה לרר וברכאל נוני, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר בתוך הנחל ויחד עם כוחות הכיבוי חילצנו אותו במהירות. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום."

טביעה נחל הירקון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד