ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
אחריות לבריאות הנוסעים

גילתה שנדבקה בקורונה ושהתה בשירותים של המטוס במשך 5 שעות

אזרחית ארצות הברית גילתה אחריות ובודדה את עצמה תוך כדי טיסה מארה"ב לאיסלנד בשירותים של מטוס. היא הביאה עמה מראש כמה ערכות בדיקה עצמאיות וכשחשה בכאב גרון החליטה להיבדק, משנמצאה חיובית החליטה להישאר משך 5 שעות בשירותי מטוס

גילתה שנדבקה בקורונה ושהתה בשירותים של המטוס במשך 5 שעות
אילוסטרציה צילום: pixabay

אזרחית ארצות הברית גילתה אחריות ושהתה חמש שעות בבידוד עצמי מרצון בשירותים של מטוס, לאחר שנבדקה תוך כדי הטיסה וגילתה כי נדבקה בקורונה. מריסה פוטיו, סיפרה שהרגישה את גרונה כואב בטיסה משיקגו לרייקיאוויק, באיסלנד ב-20 בדצמבר והחליטה להיבדק.

גב' פוטיו הביאה איתה כמה ערכות בדיקה מהירות למקרה שתזדקק להן במהלך הנסיעה. לאחר שיצאה לשירותים של המטוס כדי להיבדק ונמצא מאומתת לנגיף, היא בחרה להישאר מבודדת בחדר השירותים של המטוס למשך שארית הטיסה, שלהערכתה ארכה חמש שעות.

לדבריה, דיילת מסורה סיפקה לה אוכל ושתייה לאורך הטיסה. לא ברור אם היא הציגה בדיקת קורונה לפני העלייה לטיסה. "זו הייתה חוויה מטורפת", אמרה גב' פוטיו, תושבת ממישיגן, לרשת NBC, "היו 150 אנשים על הטיסה, והפחד הכי גדול שלי היה להדביק אותם".

היא שיבחה את הדיילת על שעזרה לה במהלך החוויה הקשה. "היא דאגה שיהיה לי את כל מה שאני צריכה במשך חמש השעות הבאות מאוכל ועד משקאות וכל הזמן בדקה אותי והבטיחה לי שאני אהיה בסדר", אמרה ל-NBC.

עם הגעתה ליעד באיסלנד, נאלצה גב' פוטיו לשהות בבידוד במלון עד שנמצאה שלילית לנגיף.

קורונה שירותים בדיקת קורונה טיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד