כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
בקשה חריגה

התחנן לתוצאה חיובית לקורונה כדי להימנע מלארח

גבר בניו יורק שרצה מאוד להתחמק מלארח בביתו בחגיגת סוף השנה, פנה בדף אינטרנט והתחנן שיסדרו לו תוצאה חיובית של קורונה. "אני מקווה שהצגת תוצאת קורונה חיובית תשכנע אותם להתאכסן במקום אחר"

התחנן לתוצאה חיובית לקורונה כדי להימנע מלארח
שולחן שבת מעוצב צילום: חני הרטשטיין

בעוד אמריקאים נואשים לא להידבק בגרסת האומיקרון, איש אחד בעיר ניו יורק התחנן לבדיקה חיובית. תושב ברוקלין לא מזוהה, פנה בתחילת השבוע לגולשים בעמוד לוח פרסומות באינטרנט, כדי לבקש מזרים לשלוח לו תמונה של התוצאות החיוביות שלהם כדי שיוכל להתחמק מלארח קרובי משפחה.

"אני צריך עזרה. אני יודע שזאת בקשה מוזרה, אבל אני מחפש תוצאה חיובית של בדיקת קורונה מהימים האחרונים", כתב האיש ב-NextDoor, אתר מדיה חברתי שנועד למשתמשים להתחבר לשכנים. כך דווח ה'ניו יורק פוסט'. האיש כתב, "אתם יכולים לטשטש כל מידע מזהה (כמו השם שלכם), אבל יש לי קרובי משפחה שמגיעים לעיר. אמרתי להם שהם לא יכולים להישאר איתי, אבל הם כבר קנו כרטיס ומגיעים תוך זמן קצר. אני מקווה שהצגת תוצאת קורונה חיובית תשכנע אותם להתאכסן במקום אחר".

"בבקשה אל תמליצו לי לדבר איתם, כי ביליתי איתם שלושה ימים בניסיון לצאת מזה. תודה ובבקשה תהיו נחמדים כי זה גורם לי לחרדה משתקת", סיכם הניו יורקר האלמוני. הפוסט שלו משך תשומת לב רבה ב-NextDoor, כשכמה מקומיים השיבו שהם לא יכולים לעזור, אבל בהחלט חשו בכאב שלו.

עם זאת, לאיש הנואש היה מזל, עם אדם אחד בשכונת קראון הייטס בברוקלין שנחלץ לעזרתו וסיפק תמונה של בדיקת אנטיגן חיובית בבית. "הנה לך" הגיב הזר הנדיב מתחת לצילום מבלי לחשוף אם הוא סובל מתסמינים חמורים מהנגיף.

לא ברור אם התמונה הספיקה כדי לשכנע את קרוביו המבקרים של האיש שהוא אכן חלה בנגיף. זאת דרך חכמה להתחמק מהחותנת, אבל נגיף הקורונה עלול גם לסבך, גבר מקונטיקט נעצר על זיוף תוצאת בדיקה חיובית כדי שיוכל לדלג על דיון שהיה לו בבית המשפט.

ג'וניור ג'אמפ, בן 31, היה אמור להופיע בפני שופט ב-30 בנובמבר לשימוע לבדיקת אגרות חוב הקשורות לשורה של תיקים פליליים, אך טען כי חלה בנגיף, מאוחר יותר קבעו החוקרים שהתוצאה מזויפת.

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד