כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
פי 4 סיכון לנזק לעובר

משרד הבריאות: זה הסיכוי של אישה הרה למות מקורונה

בצל הפרסום בהתדרדרות מצבה של היולדת הלא מחוסנת - יוצא הערב משרד הבריאות בקריאה לצאת ולהתחסן "כדי לפגוש את שיאו של הגל החמישי מוגנים" | בנוסף פרסמו במשרד כי לפי הסטטיסטיקה, מתוך שש מאות נשים הרות שנדבקות בנגיף - אחת ר"ל עלולה למצוא את מותה 

משרד הבריאות: זה הסיכוי של אישה הרה למות מקורונה
אילוסטרציה צילום: unsplash

בעקבות פרסום על התדרדרות במצבה של היולדת הלא מחוסנת בת ה-37 שאושפזה לפני למעלה משבועיים, יוצא הערב (מוצאי השבת) משרד הבריאות בקריאה נוקבת לנשים הרות לצאת ולהתחסן; "כדי שהכותרת של מחר בעיתון לא תהיה חלילה עליכם". 

על פי משרד הבריאות - הסיכון של אישה הרה למות מנגיף הקורונה הוא אחת מתוך שש מאות נשים חולות בנגיף (1:600). וכי הסיכון לנזק לעובר עולה פי 4 כתוצאה מקורונה בזמן ההיריון. "לפייק ניוז יש כוח, אבל הכוח האמיתי נמצא בידיים שלכם", נכתב הערב ע"י המשרד. 

"למי תאמינו? לארגוני הבריאות המובילים בעולם, לרופאים, למדענים ולאיגודים המקצועיים, שקובעים שאין כל פגיעה בפוריות בעקבות החיסון ושמומלץ מאוד להתחסן נגד קורונה בהיריון", תהו במשרד הבריאות והוסיפו עקיצה: "או למי שלפני המגפה לא הייתם מוכנים לקבל מהם עצה אפילו על איך לטפל בכאב ראש קל?". 

עוד התריעו במשרד כי להאמין "לפייק ניוז זה להמר על החיים שלכם ושל היקרים לכם. זה להתעלם מהנתונים, שמראים רוב מוחץ לתחלואה קשה ותמותה בקרב מי שלא התחסן. לכו עם המדע והמציאות. כדי שהכותרת של מחר בעיתון לא תהיה חלילה עליכם, או על יקיריכם", נכתב. 

במשרד הבריאות ניצלו הערב את ההזדמנות וקראו לנשים למהר לצאת ולהתחסן: "נצלו את הימים הספורים שנותרו עד לשיא הגל ולכו להתחסן! פגשו את האומיקרון כשאתם מוגנים מפניו", נכתב 

קורונה יולדת בית חולים בילינסון חיסון לקורונה משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד