כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"השב"כ נכנס לתמונה"

לוד: ערבי הצית לובי בניין בשכונה חרדית בליל שבת

אימה בלוד בליל שבת: צעיר ערבי הצית לובי בשכונה החרדית, גני איילון, באמצעות בקבוק תבערה. אחד הדיירים ששמע את האזעקה הצליח לכבות את השריפה. ר"ע לוד יאיר רביבו עדכן כי העבריין נלכד וכי השב"כ נכנס לתמונה

לוד: ערבי הצית לובי בניין בשכונה חרדית בליל שבת
הערבי מצית את הלובי צילום: צילום מסך

צעיר ערבי, תושב לוד, הצית לובי בבניין מגורים בשכונה החרדית, גני איילון (אחיסמך), בלוד, בליל שבת האחרון.

בתיעוד ממצלמות האבטחה המותקנות בבניין, שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראה העבריין נכנס ויוצא מהמעלית, בה ככל הנראה הכין בקבוק תבערה - ואז השליך את בקבוק התבערה בלובי, ועזב את המקום.

תושב השכונה סיפר ל'בחדרי חרדים' כי המשפחות שגרות בבניין ניצלו בנס כאשר אחד הדיירים, שעדיין היה ער, שמע אזעקה כתוצאה מהבעירה ומיהר לכבות את השריפה.

לדבריו, למרות שמדובר בשכונה חרדית, מרבית דיירי הבניין נמנים על האוכלוסייה הכללית בעיר.

משטרת לוד הצליחה ללכוד את העבריין כעבור מספר שעות, הודות למצלמות האבטחה שקלטו את דמותו של המצית.

ראש עיריית לוד יאיר רביבו שיגר הודעת חיזוק לדיירים בצאת השבת: "שלום לדיירי הבניין בשבט יהודה 13, ראשית מחזק אתכם באירוע החמור שאירע בליל שבת. הודות למצלמות הבניין, ולמצלמות העירייה שהותקנו רק החודש בשכונה, נתפס תוך מספר שעות החשוד במעשה והוא נמצא בחקירת משטרה. מדובר בתושב לוד ממוצא ערבי שגר במרכז העיר".

ראש עיריית לוד, יאיר רביבו

לדברי רביבו, "אין לו רקע פלילי או לאומני והכל נבדק. לפי מצלמות העירייה הוא הגיע עם רכב ישירות לבניין שלכם בלי להסתובב בשכונה וניכר שהוא מכיר את הבניין. אני מבקש מכל מי שיש לו מידע שיעביר מיד למשטרה. אפשר גם דרכי".

"ייתכן שמדובר על פועל שעשה עבודה ויש לו סכסוך וייתכן גם דבר אחר. גם השב"כ בתמונה. מבטיח לכם שכל אבן תיהפך עד שנדע מה קרה. אני רוצה להודות למשטרת לוד, למוקד המצלמות בעירייה שפעלו בנחישות ובמהירות שיא. תודה לכם על הערנות וב"ה שלא נגרם אסון כשכולם ישנים", הוסף רביבו.

לוד יאיר רביבו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד