י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הנתבע הגיש תביעת לשון הרע

אולץ לאכול פיצה טריפה ותובע 4 מיליון דולרים

שחקן יהודי לשעבר תובע את מאמניו בסכום של ארבעה מילוני דולרים, לאחר שאילצו אותו לאכול פיצה שעליה בשר חזיר, למרות אמונתו הדתית המנוגדת לכך. הם אף הפעילו עליו לחץ חברתי כדי שיוכרח לאכול את הטריפה

אולץ לאכול פיצה טריפה ותובע 4 מיליון דולרים
פיצה צילום: unsplash

שחקן פוטבול לשעבר, תובע פיצוי כספי בגובה ארבעה מיליון דולרים, לאחר שמאמניו אילצו אותו לכאורה לאכול פיצה מכוסה בשומן חזיר, כך לפי תביעה שהוגשה בסוף השבוע האחרון.

התלמיד היהודי ששמו לא פורסם, טען כי הכריחו אותו לאכול פיצה טריפה, "דבר המנוגד לאמונתו היהודית", כך לפי התביעה שהוגשה באוהיו ארה"ב.

על פי הדיווח בכלי תקשורת מקומיים, מאמן בית הספר הזמין את התלמיד ביוני 2021, אז בן 17 לחדר הכושר, ואילץ אותו לאכול פיצה פפרוני (בשר חזיר) כשהוא יושב על הרצפה. אם התלמיד היה מסרב, הוא היה מודח מהקבוצה, וכל הקבוצה היתה נאלצת לבצע תרגילי התעמלות נוספים בגין התנהגותו. התלמיד החליף מאז בית ספר.

הסטודנט היה אתלט מצטיין, והוצעו לו מספר מלגות אם ישחק פוטבול, אף שהיה צעיר, אדוארד גילברט. עורך דינם של המשפחה, אמר ביוני האחרון לתקשורת המקומית; "זה פשוט חוצה קו בכל רמה אפשרית, זה פשוט לא בסדר". לטענתו, של התובע, נאמר לחבריו לקבוצה, ש"אסור להם להפסיק את התרגילים שלהם עד שאני אסיים את הפיצה", והם איימו עליו שיסיים.

לאחר התנגדות תקיפה מצידו, מסיבות דתיות, הוא הורשה להסיר את החזיר, אבל שאריות "שומן חזיר" עדיין היו על הפיצה, כך לטענתו. לאחר שאכל את הפיצה, הכריחו אותו המאמנים לרוץ ולרדת במגרש הכדורגל ולבצע "הליכת ברווז", (הליכה כואבת) כך אמר התלמיד.

המאמן מצדו מכחיש את המעשים המיוחסים לו, והגיש נגד משפחת השחקן תביעת לשון הרע. המאמן טען להגנתו שלשחקן הייתה היכולת לעזוב בכל עת והייתה לו אפשרות לבחור מזון חלופי שאינו מכיל חזיר. לטענתו השחקן בחר להוריד את החזיר ולאכול את הפיצה.

הנהלת בית הספר החליטה בעקבות חקירה פנימית להדיח את המאמן יחד עם עוזריו מתפקידי האימון שלהם ביוני האחרון.

טריפה פיצה תביעה משפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד