י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
במהלך טיול

"הפתעה" ביער: האב וילדיו גילו פצצת מרגמה

הפצצה הבריטית בגודל 81 מ"מ, מתקופת מלחמת העצמאות, נוטרלה והושמדה ע"י חבלן | במשטרה קראו לציבור לא להתקרב לפריטים מסוכנים: "חשש שעלול להתפוצץ ולסכן חיי אדם"

"הפתעה" ביער: האב וילדיו גילו פצצת מרגמה
המרגמה שנמצאה צילום: דוברות המשטרה

אב וילדיו שטיילו במהלך סוף השבוע סמוך לקיבוץ מעלה החמישה, הופתעו לגלות בשטח המיוער פצצת מרגמה בריטית מתקופת מלחמת העצמאות. "ערנותו של האזרח וילדיו שטיילו במקום והזעיקו את המשטרה - הובילו לנטרול הפצצה ומניעת סכנה לחיי אדם", אמרו במשטרה

מהמשטרה נמסר כי אתמול הוזעקו חבלני מחוז ירושלים ליער הסמוך למעלה החמישה, שם אותרה על ידי מטיילים חפץ חשוד שהתברר בהמשך כפצצת מרגמה 81 מ"מ בריטית מתקופת מלחמת העצמאות.

בבדיקה של חבלני המשטרה שהוזעקו למקום, התברר כי הפצצה נמצאת במקום זמן רב ויש בתוכה כ-500 גרם חומר נפץ. לאחר סגירת הזירה, חבלן המשטרה טיפל בפצצה במקצועיות והשמיד אותה במקום.

"משטרת ישראל מבקשת מאזרחים שנתקלים ומאתרים פריטים חשודים שאינם מזוהים, לא להתקרב ולא לגעת בהם מחשש שהפריט עלול להתפוצץ ולסכן חיי אדם", אמרו במשטרה, "יש להתקשר מידית למוקד 100 של המשטרה ולהתרחק מהמקום, זאת עד להגעת חבלני המשטרה על מנת שיזהו את הפריט ובמקרה שמדובר באמצעי נפץ, יטפלו בו במקצועיות ובאמצעים הקיימים עד לנטרול הסכנה".

פצצת מרגמה מעלה החמישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד