ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
הירי לגוש דן

בנט דוחה את טענת חמאס: "סיפורי הברקים והרעמים לא רלוונטיים יותר"

אחרי ירי הרקטות לעבר גוש דן ותקיפות צה"ל ברצועה, ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס הבוקר למתיחות - ודחה את טענות ארגון הטרור: כל סיפורי הברקים והרעמים, שחוזרים על עצמם חורף אחר חורף, לא רלוונטיים יותר" | מוקדם יותר הלילה, תקף צה"ל מספר מטרות חמאס ברצועה

בנט דוחה את טענת חמאס: "סיפורי הברקים והרעמים לא רלוונטיים יותר"
נפתלי בנט בישיבת ממשלה צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

ראש הממשלה נפתל בנט התייחס הבוקר (ראשון) להתחממות בדרום ותקיפות צה"ל ברצועה, בתגובה לירי הרקטות לעבר גוש דן במהלך השבת. בנט דחה בפתח ישיבת הממשלה את טענות ארגוני הטרור כי הרקטות שוגרו בשל מזג האוויר. "הסיפורים האלו לא רלוונטיים יותר", אמר בנט.

בנט אמר כי "חיל האוויר תקף הלילה סדרה של מטרות במתחם לייצור רקטות של חמאס בחאן יונס. בנוסף, צה"ל תקף שורה של עמדות חמאס בגבול הרצועה. המתקפה הזו היא בתגובה לירי הרקטות אתמול מרצועת עזה לחופי הים התיכון".

"אני רוצה להבהיר פה משהו – כל סיפורי הברקים והרעמים של חמאס, שחוזרים על עצמם חורף אחר חורף, לא רלוונטיים יותר", הוסיף ראש הממשלה, "מי שמכוון טילים לעבר מדינת ישראל – נושא באחריות".

הלילה (מוצאי שבת) תקף צה"ל שורת מטרות טרור של ארגון חמאס ברצועת עזה, זאת בתגובה לירי שתי הרקטות אתמול בבוקר לעבר גוש דן. הרקטות נפלו בים - אחת סמוך לחופי תל אביב והשניה באזור פלמחים. במהלך השבת קיימו בצבא הערכות מצב, כשבסיומן הוחלט להגיב על הירי.

דובר צה"ל מסר כי מטוסי ומסוקי קרב תקפו סדרה של מטרות במתחם לייצור רקטות של ארגון הטרור חמאס. בנוסף, טנקים תקפו עמדות צבאיות של ארגון חמאס בגבול רצועת עזה.

"היקף היעדים וסוג המטרות הותקפו בתגובה לירי הרקטות הבוקר מרצועת עזה לחופי הים התיכון, מערבית לגוש דן", נאמר בהודעת צה"ל, "ארגון הטרור חמאס אחראי על הנעשה ברצועת עזה והוא נושא בהשלכות לפעולות הטרור מהרצועה".

כפי שדווח אמש, שתי רקטות ששוגרו מרצועת עזה, נפלו בעומק הים, מול חופי גוש דן. מצה"ל נמסר כי לא היה צורך להפעיל אזעקה, שכן הרקטות לא סיכנו אזרחים. השיגורים התבצעו מעט לפני השעה 07:00 בבוקר וזמן קצר לאחר מכן החלו לדווח תושבים באזור גוש דן על פיצוץ שנשמע. במשטרה מיהרו להרגיע את הציבור המבוהל ומסרו כי לא היו נפגעים. "במשטרת ישראל התקבלו דיווחים על שמיעת פיצוץ בעומק הים מול חופי ת"א. לא דווח על נזק או נפגעים", נאמר בהודעת המשטרה.

בצבא, כאמור, עדכנו כי לא הופעלה אזעקה באזור גוש דן, זאת בהתאם למדיניות. מדובר צה"ל נמסר כי "מוקדם יותר הבוקר זוהו שני שיגורים מרצועת עזה לים התיכון אשר נפלו מול חופי גוש דן". בצבא הוסיפו כי בהתאם למדיניות לא הופעלה התרעה ולא בוצעו יירוטים.

 

חמאס נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד