י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לא טרור ולא קורונה

מפתיע: זה החשש הגדול ביותר של הישראלים

מסקר חדש שנערך ע"י מכון הסקרים "מאגר מוחות" עולה ממצא מפתיע באשר לחשש הגדול של הישראלים בעיצומה של מגפה עולמית ומציאות ביטחונית קשה | מהו החשש? ומה הציון שהעניקו אנשי המרכז להתמודדות הממשלה עם החשש? 

מפתיע: זה החשש הגדול ביותר של הישראלים
אילוסטרציה צילום: unsplash

46% מהציבור מודים כי החשש הכי גדול שלהם הוא להיפגע בתאונת דרכים, יותר מאירועי טרור, יותר מהחשש להידבק בקורונה ויותר מכל תחום אחר, כך עולה מסקר חדש של עמותת אור ירוק.

מהסקר שבוצע על ידי מכון המחקר "מאגר מוחות" ונועד לבחון את עמדות הציבור בנוגע לטיפול בנושא תאונות הדרכים בישראל, עולה כי- 34% מהציבור חושש מאירועי טרור ופיגועים ורק- 11% מביעים חשש מהקורונה. 9% נוספים מהציבור חושש מדברים אחרים. 

עוד עולה מתוצאות הסקר כי החשש מתאונות דרכים בקרב תושבי אזור השרון רק מתגבר: 62% מהנשאלים מהשרון - הכי חוששים מתאונות הדרכים, 30% מאירוע טרור או מלחמה ו-5% בלבד מציינים כי חששם הגדול הוא הקורונה.

כשהנשאלים מאזור המרכז נתבקשו לתת ציון להתמודדות הממשלה עם תאונות הדרכים הם העניקו את הציון הממוצע 3.93 - בסולם של 1-10. בנוסף, 75% מהמשיבים העניקו ציון נמוך בין 1-5 להתמודדות הממשלה במאבק בתאונות הדרכים.

רוב הנשאלים מהצפון טוענים כי יש למנות שר ייעודי לבעיה, ומחצית מהדרומיים חושבים שהפתרון הוא ענישה קשה יותר לעברייני תנועה.

תאונת דרכים אור ירוק מאגר מוחות טרור קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד