כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
לא לוקחים סיכון

התלמידים נדרשו להגיע לבית הספר עם ילקוטים שקופים

כארבעה שבועות לאחר הירי בארה"ב שגרם למותם של ארבעה תלמידים ולפצועים רבים, החליט המפקח על בתי הספר הקהילתיים במחוז אוקלנד לדרוש מהתלמידים להגיע עם ילקוטים שקופים למוסדות הלימוד  

התלמידים נדרשו להגיע לבית הספר עם ילקוטים שקופים
בית ספר בארצות הברית צילום: pixabay

עיתון ה"אינסיידר" האמריקאי פרסם היום (ראשון) כי תלמידים בעיר אוקספורד במדינת מישיגן בארה"ב יידרשו להגיע לבית הספר עם תיקים שקופים, ברקע אירוע הירי לפני מספר שבועות בו נהרגו 4 תלמידים.

המפקח על בתי הספר הקהילתיים במחוז אוקלנד, טים טרון, אישר את הידיעה לקראת חזרתם של התלמידים לבתי הספר בתום חופשת חג המולד, וסיפק הצהרה לתקשורת: "נחלק ילקוטים שקופים לתלמידי חטיבת הביניים מכיתה ו׳ ומעלה", אמר טרון בהצהרה. "יש לנו כלבי שמירה ואבטחה בכל מבנה ומינינו יועצים מיוחדים שיסייעו לתלמידים להתמודד עם הטראומה", הוסיף טרון על הפתיחה המחודשת של מוסדות הלימוד בעיירה.

הצעד הזה מגיע כאמור כחודש לאחר הירי שגרם למותם של ארבעה תלמידים ולפצועים רבים אחרים. הנאשם, איתן קראמבלי בן ה-15, נעצר ועומד בפני ארבעה סעיפי רצח בכוונה תחילה ואישום הקשור לטרור. הוריו של הנער – ג'יימס וג'ניפר קראמבלי – הואשמו גם בסעיף הריגה לא מכוונת בעקבות הירי.

יש לציין כי זו אינה הפעם הראשונה בה נדרשים התלמידים להופיע למוסדות הלימוד בארה"ב עם ילקוטים שקופים. בתיכון מרג'ורי סטונמן דאגלס בפארקלנד, פלורידה, שם התרחש ירי המוני בשנת 2018, כבר השתמשו בצעד דומה לאחר האירוע הטראגי ובניסיון למנוע את האירוע הבא.

 

ירי בבית ספר ארהב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד