כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
נתפס על חם

תיעוד: גנב טלפונים של עובדות - ונעצר

כתב אישום הוגש נגד תושב הצפון החשוד כי גנב טלפונים של עובדים במספר בתי עסק באזור ת"א והרצליה. שוטרים עצרו את החשוד "על חם" ומצאו ברשותו את הניידים הגנובים. תיעוד

תיעוד: גנב טלפונים של עובדות - ונעצר
גונב טלפונים מעובדות צילום: דוברות המשטרה

התביעה המשטרתית הגישה היום כתב אישום ובקשת מעצר נגד תושב הצפון בחשד כי גנב טלפונים ניידים של עובדים בבתי עסק שונים בת"א ובהרצליה.

חקירת המשטרה נפתחה לפני כחודשיים, עם קבלת דיווח על גניבת 2 טלפונים ניידים של עובדות משתי חנויות בת"א. שוטרים עצרו את החשוד "על חם" ומצאו ברשותו את הניידים הגנובים ובמהלך דיון בהארכת מעצרו, בימ"ש השלום בת"א שחרר את החשוד בתנאים מגבילים.

בחלוף כחודש, התקבלו תלונות על אירועי גניבה נוספים של טלפונים ניידים של עובדות בחנויות בעיר והחשוד נעצר בשנית ב-23.12.21 ע"י השוטרים, אז הצליחו חוקרי לב ת"א לקשור אותו לאירועי הגניבה והפרות הוראות חוקיות שהטיל עליו בית המשפט במסגרת הליכים משפטיים אחרים.

במהלך דיון הארכת מעצרו של החשוד, ביהמ"ש השלום בת"א הורה על שחרורו אך הפעם, המשטרה הגישה ערר על החלטת השחרור בבימ"ש המחוזי בת"א. ואכן, כב' השופט בני שגיא קיבל את ערר המשטרה והורה על המשך מעצרו של החשוד עד היום ה- 2.1.21 והיטיב לתאר את החשוד כמי שפתח מפעל לעבירות רכוש, המנצל את מצבו הרפואי לפגיעה ברכושם של אחרים.

במהלך הדיון היום (א') התביעה המשטרתית של מחוז ת"א, הגישה נגד החשוד כתב אישום בגין 11 עבירות גניבה והפרות הוראות חוקיות, יחד עם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

גניבת טלפון הרצליה תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד