כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
מבצע החיסונים הרביעי

לאחר הודעת בנט: קופות החולים פתחו את זימון התורים

זמן קצר לאחר הודעת ראש הממשלה נפתלי בנט על דבר ההחלטה לאפשר לבני ה-60 ומעלה להתחסן במנה הרביעית - מודיעות הקופות על פתיחת זימוני התורים לביצוע החיסון 

לאחר הודעת בנט: קופות החולים פתחו את זימון התורים
מתחם חיסונים צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

שעה לאחר שראש הממשלה נפתלי בנט חשף במסיבת העיתונאים את החלטת מנכ"ל משרד הבריאות לאשר את מתן החיסון הרביעי לבני ה-60 ומעלה - פרסם משרד הבריאות הודעה רשמית המאשרת את דבריו, ולאחריה החלו קופות החולים להודיע על פתיחת זימוני התורים. 

"מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש, אישר מתן חיסון רביעי לבני 60 ומעלה ולצוותים הרפואיים. ההחלטה התקבלה לאור העלייה בתחלואה והחשש הנשקף לבריאותם של בני ה-60 ומעלה. כמו כן, הוחלט לאפשר חיסון במנה רביעית גם לצוותים הרפואיים, לאור הצורך להגן עליהם, כמי שעומדים בחזית המאבק נגד נגיף הקורונה", נמסר ממשרד הבריאות. 

בקופות החולים מיהרו לעדכן על פתיחת אפשרות זימון התורים עבור קבלת החיסון הרביעי - שהוא כאמור יינתן בתנאי וחלפו ארבעה חודשים ממועד קבלת מנת החיסון השלישית.

מאוחדת הודיעה ראשונה כי תחל לחסן את אוכלוסיית בני ה-60 ומעלה וכן את הצוותים הרפואיים במנת החיסון הרביעית באופן מידי. שאר הקופות הודיעו גם כן על פתיחת הזימונים לקביעת התורים, והחל ממחר יחלו כלל הקופות לחסן את אוכלוסיות אלו. 

חיסון רביעי קורונה חיסון לקורונה נפתלי בנט נחמן אש משרד הבריאות קופות החולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד