כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
בחורים זעקו 'שמע ישראל' 

נס גדול בישיבה: התקרה בחדר האוכל קרסה

בהלה של ממש נרשמה אמש בישיבת 'בית התלמוד' בברוקלין, עם קריסתה של חתיכה מהתקרה על היושבים בחדר האוכל של הישיבה. בנס לא היו נפגעים, אך נזק גדול נגרם למקום. עד ראייה מספר: "בחורים התחילו להגיד 'שמע ישראל' חשבו שהבניין קורס". צפו בתיעוד מהישיבה

נס גדול בישיבה: התקרה בחדר האוכל קרסה
הקריסה בבית התלמוד צילום: ראובן בורכארט / Hamodia.com

נס של ממש התרחש אתמול (ראשון) בישיבת 'בית התלמוד' בנסונהרסט שבניו יורק שם סעדו באותה עת קבוצה מתלמידי הישיבה לארוחת צהריים בקומת המרתף בישיבה כשלפתע חתיכת טיח מהתקרה התנתקה ממקומה וקרסה על היושבים מתחתיה.

בהלה גדולה נרשמה במקום, ובחורי הישיבה גם אלו שלא היו בחדר האוכל נמלטו במהירות מהמקום כשהם מזעיקים את כוחות ההצלה שחשו במהירות למקום, בכוחות מתוגברים.  

העיתונאי החרדי ישעיהו קלמן מ - Belaaz סיפר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי מדובר בנס של ממש, הבחורים היו בטוחים שהבניין כולו קרס.  בחורים צעקו 'שמע ישראל', לאחר שלא ידעו מה קורה במקום. הם התקשרו לכוחות ההצלה והמשטרה, אך בחסדי שמים רק שני בחורים נפצעו קלות.  

בחורי הישיבה מציינים כי המקרה אירע ביום היארצייט של ראש הישיבה ומייסדה הגאון רבי לייב מאלין זצ"ל שאתמול מלאו שישים שנה להסתלקותו ו"אין ספק כי זכותו הגדולה של ראש הישיבה והעיסוק בדברי תורתו היא ששמרה עלינו". 

ישיבת בית התלמוד קריסת תקרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד