כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
עדכון חדש

שינוי ברשימת המדינות האדומות: אלו המדינות שיוסרו

משרד הבריאות מעדכן הבוקר כי המליץ לממשלה על הסרת מס' מדינות מהרשימה האדומה | צבע המדינות יהפוך לכתום והטיסה אליהן תתאפשר | בין המדינות; צרפת, הונגריה, ספרד ועוד | כל הפרטים 

שינוי ברשימת המדינות האדומות: אלו המדינות שיוסרו
אילוסטרציה צילום: pixabay/vecteezy

משרד הבריאות מעדכן הבוקר (שני) כי המליץ לממשלה להסיר מרשימת המדינות האדומות ולהעביר לרשימת הכתומות את המדינות: דרום אפריקה, הונגריה, ניגריה, ספרד, פורטוגל, צרפת, קנדה.

המדינות שנותרות בשלב זה ברשימת המדינות האדומות, הן איחוד האמירויות, ארה"ב, אתיופיה, בריטניה, טנזניה, מקסיקו, שווייץ ותורכיה.

בתוך כך, חל עדכון במדיניות כניסת זרים - ראש הממשלה ושרי החוץ, הבריאות, הפנים, התיירות והתחבורה סיכמו כי החל מיום ראשון 9.1.2022, תותר כניסת זרים מחוסנים, ומחלימים - המוכרים ככאלה ע"י משרד הבריאות -  ממדינות כתומות

זאת בכפוף למילוי טופס מקוון מבעוד מועד, ביצוע בדיקת PCR או אנטיגן לפני העלייה למטוס, ביצוע בדיקת PCR בכניסה לישראל ולאחריה כניסה לבידוד למשך 24 שעות או קבלת תשובה שלילית בבדיקה (המוקדם מביניהם).

זרים לא מחוסנים או לא מחלימים לא יורשו להיכנס לישראל. כמו כן זרים ממדינות אדומות, למעט מי שכניסתם אושרה על ידי ועדת החריגים, לא יורשו להיכנס לישראל. מתווה הקבוצות לא יחודש בשלב זה.

 

קורונה אומיקרון משרד הבריאות מדינות אדומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד