כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
היוקר יאמיר

'גולדה' מצטרפת לטרנד ומעלה מחירים

ברקע גל העליות במחירים של ספקים, קמעונאים, ענף המסעדנות, בתי הקפה, ורשתות המזון המהיר. רשת הגלידות המפורסמת מעלה גם היא את המחירים של "הגלידה שבמשקל"

'גולדה' מצטרפת לטרנד ומעלה מחירים
גלידות צילום: pixabay

בימים האחרונים מתחת לרדאר העלתה גולדה, רשת הגלידה הפופולרית את מחיר המוצרים שלה, כך שכעת ק"ג גלידה עולה 108 שקל. רשת הגלידריות, שלה יותר מ-100 סניפים בכל רחבי הארץ, העלתה את מחיר המוצרים שלה ב-3%.

בגולדה מחדדים כי ההתייקרות הינה רק על הגלידה במשקל, בעוד שכלל המוצרים האחרים בתפריט לא התייקרו, כך דיווחה איריס ליפשיץ-קליגר ב'ידיעות אחרונות'.

גם רשת המסעדות האסייתיות ג'פניקה, שלה 42 סניפים בכל רחבי הארץ, העלתה לאחרונה את המחיר על חלק מהמנות בתפריט ב-%10 .ג'פניקה וגולדה מצטרפות לרשתות בתי הקפה ארומה וארקפה שהעלו מחירים לאחרונה, ולמקדונלד'ס שהעלתה מחירים של כעשרה פריטים. רק בשבוע שעבר הודיעה גם חברת אסם, אחת מספקיות המזון הגדולות בישראל, על עליית מחירים של 5% בממוצע.

מרשת גולדה נמסר בתגובה ל'ידיעות אחרונות': "עליית המחירים הוגבלה לגלידה במשקל בלבד, והיא תוצאה ישירה של התייקרות מחירי חומרי הגלם, עליית מחירים חומרי האריזות, המחצרים הנלווים והמיסוי בגינם". ואילו מרשת ג׳פניקה נמסר כי במשך שנתיים הרשת נמנעה מעליית מחירים וספגה את ההתייקרות שחלה בענף ובכלל".

גולדה עליית מחירים גלידות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד