ב' סיון התשפ"ד
08.06.2024
כאבים חריגים

נשיא ברזיל בולסונרו חזר מחופשה ואושפז בבית החולים

נשיא ברזיל פונה לבית חולים בסאו פאולו לאחר שחש כאב בטן חריג. על פי דיווחים, הנשיא אושפז שם בשעות הבוקר המוקדמות של יום שני עקב חסימת מעיים

נשיא ברזיל בולסונרו חזר מחופשה ואושפז בבית החולים
נשיא ברזיל בולסונרו צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

נשיא ברזיל ז'איר בולסונרו נלקח הלילה (ראשון) לבית חולים בסאו פאולו לבדיקות, לאחר שחש כאב בטן חריג. מטעם הממשלה נמסר לתקשורת, כי "בולסונרו מסתדר ומידע נוסף יסופק בהמשך". כך נאמר בהצהרה ממשלתית שפורסמה לתקשורת.

בית החולים בו הוא אושפז, הוא 'וילה נובה סטאר' בסאו פאולו, ועל פי דיווחים, הנשיא אושפז שם בשעות הבוקר המוקדמות של יום שני עקב חסימת מעיים. על פי הדיווח ברויטרס, עדיין לא נקבע זמן לשחרור.

בולסונרו בבית החולים. צילום: מתוך חשבון הטוויטר שלו

בולסונרו חזר לבירה במהלך הלילה מחופשת השנה החדשה על החוף ונלקח מיד לבית החולים. התקשורת הברזילאית ציטטה את הרופא של בולסונארו, אנטוניו לואיז מקדו, שאמר שלבבולסונרו יש כאבי בטן. הרופא הוא זה שניתח את בולסונרו לאחר שנדקר בעצרת פוליטית ב-2018.

הרופא היה בחופשה באיי הבהאמה, וחיכה לטיסה חזרה לברזיל כדי לבדוק את בולסונרו. מאז דקירתו במהלך הבחירות לנשיאות ב-2018, בולסונרו עבר ניתוחים בבטן מספר פעמים. ביולי2021 הוא נלקח לטיפול באותו מקום, לאחר שסבל מחסימת מעיים ומבעיות נוספות.

ז'איר בולסונרו נשיא ברזיל אשפוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד