כ"ז אייר התשפ"ד
04.06.2024
מעקב 'בחדרי'

24 שעות לפני: הושג התקצוב להילולת הבאבא סאלי בעיר נתיבות

סוף טוב למאבק 'בחדרי': לאחר מאמצים רבים, הוסרו כל החששות והאיומים על קיום הילולת הבאבא סאלי והיא תיערך מחר כסדרה, סמוך לציון בנתיבות |  להכנות נלוו קשיים לא מעטים, והלילה הושג תקציב שיאפשר את קיומה | המארגנים מקווים לעמוד בלוח הזמנים הקצר ולהיערך כיאות

24 שעות לפני: הושג התקצוב להילולת הבאבא סאלי בעיר נתיבות
הילולת הבבא סאלי בנתיבות צילום: יעקב כהן

יממה בלבד קודם שההמונים יגיעו לעיר נתיבות לציון הבאבא סאלי לרגל יום השנה לפטירתו, הוסרו כל האיומים והחששות מביטול האירוע כאשר הלילה הושג תקציב שיאפשר את קיום האירוע השנתי.

כפי שנחשף לראשונה כאן ב'בחדרי חרדים', ההכנות לאירוע נכרכו בקשיים רבים, תחילה בעיות תקציב שהקשו להיענות לדרישות הבטיחות אחרי שהתנאים שהוצבו, עלו, בעקבות אסון מירון.

לפני שבועיים דרשו גם במשרד הבריאות לבטל את האירוע בשל החשש להתפרצות קורונה ברקע התקהלות של מאות אלפי איש, מי שדרש לבטל את האירוע היה הפרויקטור פרופ' סלמן זרקא שכינה את ההילולה "פיגוע המוני".

בשבוע שעבר הודיעו במשטרה כי האירוע מבוטל, זאת בעקבות אי עמידה בתנאי הבטיחות, במשטרה חתמו על צו האוסר את קיום האירוע, אלא ששעות לאחר מכן בוטל הצו בעקבות לחץ ציבורי ואיום כי יגיעו למקום חרף הצו האוסר את קיום הילולה.

השבוע חשפנו ב'בחדרי חרדים' כי ימים ספורים קודם ההילולה שוב הוא עומד בסכנת ביטול, זאת בעקבות קשיים בתקצוב דרישות הבטיחות, אלא שאמש הגיעו לסיכום ראש עיריית נתיבות יחיאל זוהר ומזכיר הממשלה על השלמת התקציב כדי לאפשר את קיום האירוע.

הבוקר נערכים במקום לקליטת האלפים מחר, כך שתוך 24 שעות יאלצו מארגני האירוע להשלים את מלאכת ההפקה. על פי הצפי השנה, יגיעו למקום ציבור גדול יותר מהשנים עברו אז הוא נעמד בכ-150,000 משתתפים.

השאירו שמכם לתפילה ביום ההילולא ותראו ישועות>>

באבא סאלי נתיבות הילולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד