י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אחרי 23 שנה

ילד בן 4: זהותו האמיתית של הדייל נחשפה - והוא נעצר

אזרח ברזילאי שהיגר לארצות הברית, נעצר לאחר שגנב זהות של ילד בן 4 ועבד איתה כדייל במשך 23 שנה | כשנעצר אמר: "החלום נגמר, עכשיו אני צריך להתמודד עם המציאות"

ילד בן 4: זהותו האמיתית של הדייל נחשפה - והוא נעצר
אילוסטרציה צילום: Pixabay

אזרח ברזילאי נעצר לאחר שנתפס שגנב את זהותו של ילד בן ארבע באטלנטה שנהרג בתאונת דרכים ב-1979, הוא בנה חיים חדשים בארה"ב שכללו עבודה כדייל בחברת יונייטד איירליינס במשך יותר מ-20 שנה.

ריקרדו סזאר גודס, בן 49, עומד בפני אישומים פדרליים של מתן הצהרה כוזבת בבקשה לדרכון, התחזות לאזרח אמריקאי וכניסה לאזור מאובטח בשדה התעופה בתואנות שווא בשל עבודתו כדייל, מה שאיפשר לו לעבור דרך האבטחה של מחסומים בשדות תעופה אמריקאים רבים.

התובעים הפדרליים טוענים בתלונה פלילית שהוגשה במחוז הדרומי של טקסס, כי גודס גנב את זהותו של ויליאם אריקסון לאד, מאטלנטה, שמת חודש אחד בלבד לפני יום הולדתו החמישי בתאונת דרכים ב-1979 במדינת וושינגטון.

הרשויות טוענות שגודס, המתגורר ביוסטון, טקסס, הגיע לארה"ב באמצע שנות ה-90 והאריך את אשרת התייר שלו. הוא החל להשתמש במספר ביטוח לאומי על שמו של לאד 17 שנים לאחר מותו של הילד, והגיש בקשה לדרכון על שמו של לאד ב-1998, כך דיווח ה'יוסטון כרוניקל'.

לגודס ככל הנראה לא היה קשר לילד, וגורמים רשמיים לא חשפו כיצד הצליח להשיג את מספר הביטוח הלאומי של הילד המת. עם זאת, ברגע שהיה לו את המידע, גודס קנה בית ביוסטון, התחתן, קנה רכב BMW, לקח משכנתא והחל את הקריירה שלו בחברת 'יונייטד איירליינס' כמהגר לא חוקי. כעת הוא עצור עד למשפט, ודובר יונייטד איירליינס אישר ל- Business Insider כי גודס פוטר בעקבות השערורייה. ה'דיילי מייל' פנה לעורך דינו לקבלת תגובה, אך עד כה היא לא נענתה.

ה'דיילי מייל' מדווח, כי ויליאם אריקסון לאד נולד ב-1974 לוויליאם פרנסיס לאד ודברה לין לאד באטלנטה. בשיחה עם התובעים הפדרליים, דברה אישרה שבנה מת ואמרה שהיא לא זוכרת אם היה לו מספר ביטוח לאומי. גודס, נולד בסאו פאולו, ברזיל ב-1972, אך נטל את זהותו של לאד באמצע שנות ה-90. הוא חידש את דרכונו שש פעמים מאז 1998 ועד דצמבר 2020.

סוכנים פדרליים אמריקאים דיברו עם גורמי אכיפת החוק בברזיל, והם קישרו אותם למריה דוארטה גודס, אמו של ריקרדו, כששאלו את מריה על בנה, היא אמרה שהיא לא מכירה אף אחד בשם אריק לאד, אבל הודתה שבנה גר בארצות הברית. כשגורמים רשמיים עצרו אותו, הוא אמר להם: "חלמתי חלום והחלום נגמר, עכשיו אני צריך להתמודד עם המציאות".

ברזיל גניבת זהות התחזות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד