י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הצעקות במליאה

"חשש כבד למצבו הבריאותי הנפשי של בנט"

הסערה שהתחוללה הבוקר במליאת הכנסת ושברה שיאים ביחסי קואליציה-אופוזיציה, מביאה את ח"כ יצחק פינדרוס לדרוש מרה"מ נפתלי בנט, "לערוך בדיקה מקיפה לגבי מצבו הנפשי, ולחשוף בפני האומה את תוצאותיה"

"חשש כבד למצבו הבריאותי הנפשי של בנט"
רה"מ נפתלי בנט צילום: Marc Israel Sellem/POOL

העימות החריג במליאת הכנסת במהלכו ראש הממשלה בנט התעמת עם חברי האופוזיציה, מביא לכך שחבר הכנסת יצחק פינדרוס (יהדות התורה) תוהה האם ראש הממשלה כשיר לכהן כמנהיג מדינה שמצוי בפני לחצים רבים.

"בעבר", טען חבר הכנסת פינדרוס, "כשעלה חשש לחוסר יכולת תפקודית של ראש ממשלה מסיבות בריאותיות, הוא נדרש לפרט לעם את מצבו כדי להרגיע את החשש", לדבריו, "התנהלותו של נפתלי בנט הבוקר מעלה חשש כבד למצבו הבריאותי הנפשי".

עימות חריג: בנט התפרץ לעבר חברי האופוזיציה - הסדרנים הפרידו

פינדרוס טוען כי "לעיני כל האומה נחשף מצב של חוסר שליטה, המעלה דאגה חמורה לגבי אופן התנהלותו במצבים רגישים הדורשים ריכוז נפשי ושליטה עצמית. מצב זה מצטרף לשורה ארוכה של פרסומים עיתונאיים, כולל מתוך ישיבות הממשלה, המצביעים על העדר חסינות נפשית ועל עמידה רעועה בלחצים".

בדבריו קרא חבר הכנסת פינדרוס לראש הממשלה נפתלי בנט "לערוך בדיקה מקיפה למצבו הנפשי בהקדם ולחשוף בפני האומה את תוצאותיה, כדי לוודא שהוא אכן במצב תקין ויכול להמשיך בתפקיד".

נפתלי בנט יצחק פינדרוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 40 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד