י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בתגובה לביקורת

בנט זעם על הח"כית: "עופי לי מהעיניים"

במהלך ההצבעה הסוערת על חוק החשמל, חברת הכנסת אורית סטרוק מ'הציונות הדתית' פנתה לראש הממשלה והביעה את כעסה על התנגדותו להחיל את החוק גם על המאחזים: "איך אתה לא מתבייש?" | הוא בתגובה סינן לעברה: "עופי לי מהעיניים"

בנט זעם על הח"כית: "עופי לי מהעיניים"
העימות במליאה צילום: יונתן זינדל פלאש 90

הכנסת הצביעה היום (רביעי) על החוק החשמל, שמאפשר לבתים שנבנו באופן לא חוקי להתחבר לחשמל תחת תנאים מסוימים, הצבעה שהפכה לסוערת במיוחד.

במהלך ההצבעה, ניגשה חברת הכנסת אורית סטרוק, יו"ר שדולת ארץ ישראל במשכן, אל ראש הממשלה בנט, ותקפה אותו על כך שלא הצביע בעד ההסתייגות שכוונה במטרה לאפשר שהחוק יחול גם על ההתיישבות הצעירה.

"איך אתה לא מתבייש?", שאלה הח"כית ממפלגת 'הציונות הדתית', והזכירה לו שכמה מהתושבים בישובים הלא-חוקיים תמכו בו: "אתה יושב על כיסא ראש הממשלה בפתקים של תושבי ההתיישבות הצעירה".

בנט, שהבטיח בעבר שביומו הראשון כראש ממשלה יסדיר את הישובים בהתיישבות הצעירה, השיב לסטרוק: "עופי לי מהעיניים". ב'ציונות הדתית' תקפו אותו בתגובה, וטענו כי "‏בנט איבד את זה לגמרי".

מהליכוד נמסר כי המפלגה מגנה את המתקפה הגסה והמיזוגנית של בנט נגד ח"כ אורית סטרוק. "אובדן העשתונות של בנט אינו מצדיק פגיעה מבישה בחברת כנסת", מסרו מהליכוד.

 

נפתלי בנט אורית סטרוק חוק החשמל ההתיישבות הצעירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד