י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הובילה התנגדות חריפה

הכוכבת הפוליטית קראה לא להתחסן ומתה מקורונה

כוכבת פוליטית מטעם המפלגה הרפובליקנית בקליפורניה מתה מקורונה, לאחר שהובילה התנגדות חריפה לחיסונים במשך שנים ובייחוד בחודש שעבר בעצרות שבהן נאמה נגדם

הכוכבת הפוליטית קראה לא להתחסן ומתה מקורונה
אילוסטרציה צילום: unsplash

סגנית התובע המחוזי של קליפורניה, קלי ארנבי, מתה השבוע מסיבוכים של נגיף הקורונה, לאחר שהביעה התנגדות נחרצת לחיסונים. היא לא חוסנה נגד הנגיף, כך אישר בעלה. לאורך החודש הקודם היא נאמה בעצרות שונות נגד חיסונים.

המשנה לפרקליט המחוז, הייתה כוכבת פוליטית חדשה מטעם המפלגה הרפובליקנית, אך היא מתה מנגיף הקורונה, לאחר שלפני כחודש בעצרת נגד חיסונים, היא קראה לאנשים שלא להתחסן. "היא לא חוסנה, זאת הבעיה", כתב בעלה אקסל מתיאס-ארנבי בדף הפייסבוק שלו לאחר שנודע דבר מותה של רעייתו.

היא דיברה בעצרת נגד חיסונים בעיריית אירווין בקליפורניה ב-4 בדצמבר. היא הייתה מבקרת בוטה נגד חיסונים עוד לפני המגיפה. בשנת 2019 היא התנגדה לחוק המציע לחייב חיסונים לתלמידי בית ספר. "אין דבר שחשוב יותר מהחירויות שלנו כרגע", אמרה אז ועודדה את מתנגדי החיסונים "להתאחד ולהילחם על אמונתם".

עוד התבטאה בעבר הלא רחוק: "אני לא חושבת שהממשלה צריכה להיות מעורבת באילו חיסונים אנשים יקחו, אני חושבת שזאת החלטה בין רופאים למטופלים שלהם, אם הממשלה הולכת לחייב חיסונים, מה עוד הם הולכים לחייב?".

חיסון לקורונה מתנגדי חיסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד