י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"לא יכולתי לנשום"

ניצול התאונה משחזר: "איבדנו שליטה על הכביש הקפוא; המכונית התהפכה שלוש פעמים"

חסיד מוויליאמסבורג, ניצל בנס מתאונה קשה שאליה נקלע בכביש וירג'יניה. לאחר שרופאים הצילו את חייו וייצבו את מצבו, הוא הוטס לטיפול בניו יורק וסיפר לאחר שהתאושש: "ישבתי במושב האחורי ונזרקתי כל כך הרבה פעמים וכשהמכונית סוף סוף נעצרה הבנתי שאני לא יכול לזוז" • תיעוד מזירת התאונה והטסתו הרפואית

ניצול התאונה משחזר: "איבדנו שליטה על הכביש הקפוא; המכונית התהפכה שלוש פעמים"
זירת התאונה וההטסה צילום: Yeshiva world news

חסיד, תושב וויליאמסבורג שבניו יורק, פרסם מכתב מרגש שבו הוא הודה לארגון הצלה של ניו יורק, על הטסתו לטיפול רפואי בסמוך למקום מגוריו בניו יורק, לאחר שנפצע קשות ביום ראשון האחרון בתאונה קשה שאליה נקלע בכביש וירג'יניה.

במכתבו הוא מתאר את אשר חווה, שלב אחרי שלב: "ביום ראשון האחרון נסעתי לעבודה עם כמה חברים ליעד מחוץ למדינה. מזג האוויר החורפי הקשה בכביש המהיר המושלג והחשוך הפך את הנהיגה שלנו למאתגרת ביותר והחלטנו למצוא מלון לישון בו ולחכות למזג אוויר טוב יותר לפני שנמשיך, אך הקב"ה רצה אחרת, ובדרך למלון יצאנו מכלל שליטה על הכביש הקפוא של וירג'יניה ופגענו במעקה הבטיחות בעוצמה כה חזקה שהמכונית התהפכה שלוש פעמים".

עוד סיפר, "ישבתי במושב האחורי ונזרקתי כל כך הרבה פעמים וכשהמכונית סוף סוף נעצרה הבנתי שאני לא יכול לזוז, אחרי מה שנראה כמו נצח, צוותי החילוץ וההצלה של המשטרה והכיבוי פעלו כדי לחלץ אותי מהמכונית השכורה ההרוסה שלנו והעבירו אותי לבית חולים מקומי קטן".

"לא יכולתי לנשום, לא היה לי שמץ של מושג מה קורה", מתאר ניצול התאונה, "להגיד שפחדתי זה בלשון המעטה, מבלי לדעת מה קורה, מאות קילומטרים מהבית בזמן שרופאים ניסו להציל את חיי, חברי לעבודה התקשרו להצלה בניו יורק כדי לנסות ולראות אם הם יכולים לארגן דרך כלשהי, להביא אותי לבית חולים מוביל קרוב לבית".

"לפני שידעתי מה קורה, אני רואה אנשי מתנדבים מארגון הצלה מניו יורק, הם אמרו לי שהם מטיסים אותי לניו יורק, לא יכולתי להאמין למראה עיני, כשכל הצלעות שלי שבורות, התחלתי לבכות, רק הפעם היו אלה דמעות של תודה, על שלא רק הקב"ה הציל את חיי, אלא אף שלח את המלאכים הללו להציל אותי ולהחזיר אותי הביתה".

המכתב פורסם באתר Yeshiva world news. אלי רואו יו"ר 'הצלה אייר', אישר את הפרטים ואמר כי הטיסה הזו היא אחת משבע טיסות שהארגון ביצע ביום ראשון האחרון, מה שהפך אותו ליום העמוס ביותר של הארגון עם מספר מטוסים רפואיים באוויר בו זמנית. מי כעמך ישראל.

איבוד שליטה תאונת דרכים הטסה רפואית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד