י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לאחר המתקפה

משרד הבריאות מגיב לשרת החינוך; "לא נעסוק בהכפשות"

לאחר המתקפה של משרד החינוך והעומדת בראשו על משרד הבריאות, בטענה כי הוא "יוצר בלבול וכאוס", מגיבים במשרד הבריאות: "מושקעים בהתמודדות עם התחלואה ולא נעסוק בהכפשות" 

משרד הבריאות מגיב לשרת החינוך; "לא נעסוק בהכפשות"
הכניסה למשרד החינוך צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

לאחר המתקפה הבוקר (רביעי) של שרת החינוך הד"ר יפעת שאשא ביטון על משרד הבריאות בטענה כי הוא "יוצר בלבול וכאוס", זאת מאחר והוא הודיע לציבור כי נאמני הקורונה בבתי הספר היסודיים רשאים לבצע החל מהבוקר בדיקות אנטיגן לתלמידים על אף שהדבר לא לובן דיו עם משרד החינוך, מגיב הבוקר משרד הבריאות למתקפה וטוען כי "משרד הבריאות מושקע כולו בהתמודדות עם גל התחלואה, ולא יעסוק בהכפשות". 

במשרד הבריאות הבהירו כי אמש סוכם בין משרדי הבריאות והחינוך על דחייה קצרה של יישום המהלך לבידוק אנטיגן בידי נאמני הקורונה, וזאת "כדי להבטיח היערכות מיטבית ומלאה בבתי הספר היסודיים בכל רחבי הארץ", נכתב. 

"לפיכך" הוסיפו במשרד הבריאות "הוחלט כי שני המשרדים יפעלו יחד באופן מיידי לגיבוש נהלים הנוגעים לנהלי העבודה הרלוונטיים של הנאמנים, אישורי ההורים ותדרוך מנהלים". 

לסיום מסרו במשרד הבריאות מסר מגשר: "רק בעבודה מאומצת ובשיתוף פעולה כן ואמיתי, נוכל להבטיח את יישום המהלך כבר בתחילת השבוע". 

קורונה עדכון קורונה יומי משרד הבריאות משרד החינוך יפעת שאשא ביטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד