כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"לא להסתפק בציוצים"

חברי הליכוד לבנט: פטר את סגן השר יאיר גולן

חברות וחברי סיעת הליכוד חתמו על מכתב לראש הממשלה נפתלי בנט בו הם דורשים לפטר לאלתר את סגן השר יאיר גולן מתפקידו, בעקבות דברי ההסתה שהשמיע נגד המתיישבים ביהודה ושומרון

חברי הליכוד לבנט: פטר את סגן השר יאיר גולן
ח"כ יאיר גולן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות האמירה הבוקר (חמישי) של סגן השרה יאיר גולן כנגד מתיישבי היישוב 'חומש' אותם הוא כינה "תתי אדם", חברי סיעת הליכוד דורשים מראש הממשלה לפטר את גולן באופן מידי מתפקידו בממשלה.

הערב כל חברות וחברי סיעת הליכוד חתמו על מכתב לראש הממשלה נפתלי בנט בו הם דורשים לפטר לאלתר את סגן השר יאיר גולן מתפקידו, בעקבות דברי ההסתה שהשמיע נגד המתיישבים ביהודה ושומרון.

"אנו, חברות וחברי סיעת הליכוד, דורשים מראש הממשלה נפתלי בנט להודיע עוד היום על פיטוריו של סגן השר יאיר גולן. סגן השר גולן הסית היום נגד המתיישב הים ביהודה ושומרון, תוך שהוא מכנה אותם "תת אדם", נכתב.

לדברי חברי סיעת הליכוד, "המתיישבים הם ציונים חלוצים שמיישבים את נחלת אבותינו. כשחבר בממשלת ישראל מתבטא בצורה כה בוטה ומבישה נגד ההתיישבות והמתיישבים - אין לעבור על כך לסדר היום או להסתפק בציוצים וגינויים רפים שאין מאחוריהם דבר".

חברי הסיעה פנו לראש הממשלה: "אנו דורשים את פיטוריו של סגן השר יאיר גולן עוד היום, אחרת ממשלת בנט-רע״מ מודה בכך שהיא ״מכילה״ ומסכימה הלכה למעשה עם התבטאות מגונה זו, שמוציאה את דיבת כלל המתיישבים ביהודה ושומרון".

נציין כי לראש הממשלה נפתלי בנט אין שום אפשרות חוקית לפטר את סגן השרה גולן, שכן לפי ההסכם הקואליציוני רק לראש גוש סיעות השמאל יאיר לפיד יש את האפשרות לפטר את גולן.

נפתלי בנט הליכוד יאיר גולן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד