י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"אידיוטים"

חגגו את השנה ללא מסכה; החברות מסרבות להטיסם

חברות תעופה לא יטיסו משפיעני רשת שתועדו מצחקקים ללא מסכה במהלך טיסה ביום השנה החדשה 2022. הקבוצה שטסה מקנדה למקסיקו תקועה שם ללא יכולת חזרה לעת עתה לאור סירובן של חברות התעופה | ראש ממשלת קנדה כינס מסיב"ע מיוחדת ותקף את הקבוצה חסרת האחריות

חגגו את השנה ללא מסכה; החברות מסרבות להטיסם
אילוסטרציה צילום: pixabay

כמה חברות תעופה קנדיות מסרבות להטיס קבוצת נוסעים חזרה לביתם, לאחר שצילמו את עצמם חוגגים בלי מסכות בשבוע שעבר, מה שגרם לחברת התעופה לבטל את טיסת הקבוצה הביתה עקב תגובות נזעמות של גולשים רבים.

ראש ממשלת קנדה, ג'סטין טרודו, כינה במסיבת עיתונאים את הקבוצה שטסה ממונטריאול למקסיקו "אידיוטים" ואמר כי הפרסום שלהם ברשתות החברתיות של מסיבה ללא מסכות בעוד המקרים עולים, היא "סטירת לחי". הקבוצה כללה מספר משפיעני מדיה חברתית, מה שהוביל לכך שסרטוני המסיבה בטיסה ב-30 בדצמבר הפכו לוויראליים. בסרטונים מתוך המטוס נראים נוסעים כשאינם עוטים מסכות, לא שומרים מרחק ושותים וודקה כשמוזיקה. התיעודים הכעיסו רבים בקנדה. וחברות התעופה הודיעו כי הן לא תחזרנה אותם לקנדה.

כעת, הקבוצה תקועה בקנקון שבמקסיקו, שלוש חברות תעופה לא מוכנות להחזיר את הנוסעים הביתה. אייר קנדה פרסמה הודיעה רשמית כי במידה והיא תוכל לזהות את הנוסעים שהיו חלק מהקבוצה, היא תמנע מהם לטוס.

משרד התחבורה בקנדה הודיע כי הם בקשר עם חברות התעופה. "אם המחלקה תקבע שאי ציות לתקנות ולדרישות התחבורה התרחשה, קנסות של עד 5,000 דולר לכל עבירה עלולים להינתן לנוסעים", נכתב בהודעה.

"תהיה חקירה מלאה לגבי מה בדיוק התרחש", אמר ראש הממשלה טרודו במסיבת העיתונאים, "אני חושב שכמו כל הקנדים שראו את הסרטונים האלה, אני מאוד מתוסכל. אנחנו יודעים כמה אנשים עבדו קשה כדי לשמור על עצמם, להגביל את ההתכנסויות המשפחתיות שלהם בזמן חג המולד, לעטות מסכות, להתחסן, לעשות הכל. הדברים הנכונים, וזה סטירת לחי לראות אנשים מסכנים עובדי חברות תעופה על ידי חוסר אחריות מוחלט".

חברות תעופה קנדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד