ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"בשיחה בבלפור"

ניר חפץ חושף: העיתונאית שקיבלה הצעה לשיריון בליכוד

יועץ התקשורת לשעבר של נתניהו, שהפך לעד מדינה נגדו, מגלה כי העיתונאית איילה חסון, שמתעמתת לאחרונה עם שר המשפטים גדעון סער, קיבלה הצעה לשריון במפלגת הליכוד במהלך הבחירות בשנת 2015

ניר חפץ חושף: העיתונאית שקיבלה הצעה לשיריון בליכוד
ניר חפץ לצד נתניהו צילום: Ariel Jerozolimski/Pool

האם העיתונאית איילה חסון, שמתעמתת לאחרונה עם שר המשפטים גדעון סער, קיבלה הצעה בעבר לשריון במפלגת הליכוד? לדברי ניר חפץ, התשובה היא "כן".

חפץ, שסיים לפני תקופה קצרה את עדותו במשפט נתניהו, התייחס בציוץ בחשבון הטוויטר שלו לעימות בין שר המשפטים, גדעון סער, לחסון, העיתונאית הוותיקה והמגישה ב'חדשות 13'.

חפץ מספר כי בקמפיין בחירות 2015, אז שימש כיועץ תקשורת לראש הממשלה דאז, נתניהו, חסון קיבלה הצעה לשריון במפלגת הליכוד.

"‏על זה שקיבלה הצעה להיות מספר 11 ברשימת הליכוד לכנסת, בשיחה בפאטיו בבלפור, במהלך קמפיין בחירות 2015, העיתונאית הדגולה הזו כבר עשתה גילוי נאות? סתם שואל", שאל חפץ בציוץ בטוויטר.

רק השבוע התעמתו השניים בתחנות רדיו שונות, כאשר חסון גילתה מדוע סער וחברי מפלגתו לא מתראיינים בתכניותיה ואילו סער טען כי היא רודפת אותו באופן אובססיבי.

חסון סיפרה בראיון לרדיו 'גלי ישראל', כי שר המשפטים וסגן ראש הממשלה גדעון סער, מסרב להתראיין אצלה רק בגלל תחקיר שפרסמה: "‏גדעון סער נהג להתראיין אצלי - מאז שפרסמתי לפני כמה חודשים את פרשת כסרא-סמיע לא רק שהוא לא מתראיין, הוא הורה לחברי מפלגתו לא להתראיין, כולל לזאב אלקין שכבר היה בדרך אלי".

ימים ספורים לאחר מכן התראיין סער ברדיו 103FM ותקף את חסון: "היא אחת שרודפת אנשים בלהט ומציגה את עצמה כנרדפת. הגברת הזאת והקשקושים שלה אינם ראויים לתגובה. היא יכולה להמשיך ולדבר עליי, אני פשוט לא מתייחס. היא יכול להמשיך ולקשקש".

שר המשפטים התייחס גם לתחקיר של חסון על אודות פיצול הכפר כסרא-סמיע: "תחקיר, לקרוא לזה? תסלח לי, אסופה של פייק ניוז. הרי כל התוכניות שלה זה ונדטה אחת גדולה. אפשר לקרוא לתוכנית 'טינופים על גדעון סער ומנדלבליט ובסוף תחזית מזג אוויר'".

"אפשר להתווכח אם צריך לפצל או לא לפצל את שני הכפרים אבל לא להבין שהכנסת עשתה את זה בחקיקה בתקופה הלא רחוקה הרבה מאוד פעמים? זה פשוט בדיחה".

ניר חפץ אילה חסון גדעון סער שריון מפלגת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד