י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"מקרה טראגי"

הפעוט אותר ללא רוח חיים, מעצר ההורים הוארך

ביום שישי האריך בית המשפט את מעצרם של זוג ההורים מרחובות, שבנם הפעוט נמצא יום קודם ללא רוח חיים | השניים חשודים בגרימת מותו של בנם בן ה-6 שבועות בלבד | פרקליטה של האם: "מדובר באם מסורה לילדיה. היא נמצאת במצב קשה לאור האירוע הטראומתי שפקד את המשפחה"

הפעוט אותר ללא רוח חיים, מעצר ההורים הוארך
אילוסטרציה צילום: unsplash

בית משפט השלום בפתח תקווה קבע ביום שישי כי מעצרם של ההורים, שבנם הפעוט נמצא יום קודם ללא רוח חיים, יוארך בארבעה ימים. הפעוט בן ה-6 שבועות בלבד אותר בבית המשפחה ברחובות ללא הכרה וצוותי הרפואה נאלצו לקבוע את מותו. ממצאי הבדיקה שנערכה העלו כי שבר בגולגולת גרם למותו של הפעוט.

בתום הדיון, שנערך בדלתיים סגורות, תחת צו איסור פרסום, אמר עו"ד רן אלון, המייצג את האב מטעם הסניגוריה הציבורית, כי "מדובר במקרה טראגי של זוג הורים שאוהבים מאוד את ילדיהם וכואבים מאוד את מותו הפתאומי והטראומתי של בנם התינוק". לדברי אלון, "במקרה זה, צריך להיזהר מלקפוץ למסקנות נחפזות מהתחום הפלילי, בטרם התקבלו ממצאים מהמכון לרפואה משפטית לגבי נסיבות המוות".

גם פרקליטה של האם מטעם הסניגוריה הציבורית, עו"ד גל וולף, העיד כי מדובר באישה מסורה וביקש להמתין לסיום החקירה. "מדובר באם מסורה לילדיה. היא נמצאת במצב קשה לאור האירוע הטראומתי שפקד את המשפחה", אמר. "אנו נמתין שהמשטרה תסיים את החקירה בהקדם וההורים ישוחררו לביתם כדי להתאבל על מות בנם".

מהמשטרה נמסר כי במסגרת חקירה שמנהלת תחנת רחובות, במסגרתה עצרה את ההורים לחקירה, השניים הובאו לדיון בבית המשפט בהתאם לצורכי החקירה. "בית משפט האריך את מעצר ההורים, בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה", מסרה המשטרה.

זוג הורים פעוט נפטר רחובות חשד להתעללות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד