ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"משחד אנשים בכסף"

העימות בליכוד מחריף: "ברקת צריך לשבת בכלא"

חבר הכנסת דודי אמסלם הסביר את תמיכתו בחוק שנועד להגביל את השימוש של נבחרי ציבור בהונם האישי, ואמר כי חברו למפלגה, ניר ברקת, משחד אנשים בכסף וצריך לשבת בכלא. מקורבי ברקת: "אמסלם יורה בנגמ"ש ופוגע באחדות הליכוד"

 העימות בליכוד מחריף: "ברקת צריך לשבת בכלא"
דוד אמסלם וניר ברקת צילום: Hadas Parush/Flash90

הרוחות במפלגת הליכוד מסרבות להירגע, לאחר ההצבעה על החוק שמגביל את המימון העצמי של נבחרי ציבור, שכונה "חוק ברקת", כיוון שמטרתו היא להגביל את שימוש כספו של בכיר הליכוד, המיליארדר ניר ברקת, שהכריז בעבר הרחוק על כוונתו להתמודד על ראשות המפלגה אחרי שבנימין נתניהו יפנה את מקומו.

חבר הכנסת דוד אמסלם, יוזם החוק שנדחה אמנם במליאה, אך הצעה דומה קודמה על ידי הקואליציה, טען בראיון ל'חדשות 13' כי ברקת צריך לשבת בכלא.

"ניר ברקת לא מפחיד אף אחד. מדובר בבן אדם שהצטרף לליכוד לפני שנתיים", אמר אמסלם. "הסיפור הוא הכסף, תוציא את הכסף מהמשוואה - אהלן וסהלן. שום דבר לא מונע ממנו היום לשלוח שיק לכל אזרח בישראל של אלפיים שקל".

"צריך לשאול את ברקת למה הוא מתנגד לחוק. הוא לא עסקן, הוא משחד אנשים בכסף. זה לא חוקי, אנשים כאלה צריכים לשבת בבית סוהר כבר היום".

מקורביו של ברקת מסרו בתגובה: "לצערנו, דודי אמסלם ממשיך לשרת את האינטרסים של בנט לפיד וסער, יורה בנגמ״ש ופוגע באחדות הליכוד ומפיץ דיבה ושקרים חסרי בסיס. ליכודניק לא מכפיש ליכודניק, אבל אין לאף אחד ציפייה מדודי אמסלם שיכבד את חבריו לתנועה".

ניר ברקת דוד אמסלם מפלגת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד