י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"נגרם סבל רגשי"

חברת תעופה נקנסה; מנעה אוכל כשר מנוסעים

חברת תעופה אמריקאית נקנסה בברזיל, לאחר שלא סיפקה מזון כשר לשני נוסעים דתיים שנאלצו לטוס במשך שעות ארוכות ללא שהכניסו דבר מה לפיהם | השופט העביר ביקורת וטען כי נגרם לנוסעים סבל רגשי

חברת תעופה נקנסה; מנעה אוכל כשר מנוסעים
אילוסטרציה צילום: pixabay

שופט בברזיל קנס חברת תעופה אמריקאית בסכום של כ-1800 דולר אמריקאי בגין אי מתן ארוחות כשרות לשני נוסעים שהובטח להם שיקבלו אותן בטיסות.

אחד הנוסעים נסע ללא אוכל במשך 10 שעות מניו יורק לסאו פאולו. השני צם בסך הכל תשע שעות בשתי טיסות, תחילה ממדריד לפילדלפיה ואז שוב משיקגו ללונדון, כך דיווח אתר החדשות הברזילאי ConJur.

"החברה לא סיפקה את השירותים שהבטיחה להעניק", כתב השופט חוסה מרקוס מרונה, בפסק דינו. שמות התובעים לא צוינו בדיווח, "לנוסעים נגרם סבל רגשי בכך שהגישו אוכל לכולם, אך להם לא היה" נכתב בפסק הדין.

סוכנות הידיעות היהודית JTA מדווחת, כי חברות התעופה אינן מחויבות על פי חוק לספק מזון מכל סוג בארצות הברית או בברזיל. עם זאת, בשתי המדינות יש חוקים להגנת הצרכן שיכולים להוביל לתביעה נגד ספקי שירות ברגע שהם מתחייבים בעסקה לספק מוצר מסוים.

באתר שלה, החברה מציעה "ארוחות מיוחדות", כולל אוכל כשר. באותיות הקטנות של אופציית האוכל הכשר, חברת התעופה קובעת שנוסעים מברזיל יכולים לקבל אוכל כשר רק אם הם יוצאים מסאו פאולו או ריו דה ז'נרו. התניה הנוספת היחידה היא שחברת התעופה אינה מסוגלת לספק ארוחות כשרות לנוסעים היוצאים מהודו.

חברת תעופה אוכל כשר ארוחות כשרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד