כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
הוריד לו את כל האוויר

מוסר השכל; המשפט שאמר נשיא ארה"ב לבחור המרוגש

סיפור עם מסר חזק שיכול לעזור לכם להתמודד עם אנשים שלא יודעים לפרגן: אדם שהגיע לספר וסיפר לו על הטיול שהוא מתכנן, כיצד הגיב הספר לכל מה שתיאר לו והאם נהנה הבחור בטיול? | לפרגן זה ברכה

מוסר השכל; המשפט שאמר נשיא ארה"ב לבחור המרוגש
הבית הלבן צילום: pixabay

קיבלתי, אהבתי, שיתפתי: "אל תתנו לאחרים להוריד לכם את האוויר".

בחור יושב אצל הספר שלו ומסתפר לקראת טיול עם החבר'ה לאמריקה. הוא הזכיר את הטיול לספר שהגיב "לאמריקה?!!! למה שמישהו ירצה לנסוע לשם?! זה צפוף מלוכלך ומלא אמריקאים. אתה מטורף אם אתה נוסע לאמריקה..."

אז, איך אתה טס לשם?", "אנחנו טסים בארקיע" הייתה התשובה "קיבלנו מחיר מצוין" הפטיר המסתפר. "ארקיע?!!! נדהם הספר זו חברת תעופה נוראית. המטוסים שלהם ישנים והמושבים מרופטים והם תמיד מאחרים… אז, איפה אתם מתאכסנים באמריקה?" "נהיה במקום קטן ואקסקלוסיבי המשקיף על הנהר הפטומק ברוקוויל". אמר בצניעות.

"אל תמשיך !!! אני מכיר את המקום" התפרץ שוב הספר, "כולם חושבים שזה הולך להיות מיוחד ואקסקלוסיבי אבל זה חור, המלון הגרוע ביותר בעיר. החדרים קטנים השירות חצוף והמחירים מוגזמים…

אז, מה אתם מתכוונים לעשות כשתגיעו לשם?", "אנחנו נלך לראות את נוי-יורק ומקווים לראות את נשיא ארצות הברית!", מתלהב הבחור.

"זה טוב...", צוחק הספר, "אתם ועוד מיליון אנשים מנסים לראות אותו. נראה לך שתצליחו?!. מה אני אגיד לך, בהצלחה בטיול שלך, אתה תזדקק לזה..."

לאחר כחודש הבחור חוזר למספרה לתספורת. הספר שואל אותו על הטיול באמריקה. "זה היה נפלא", מסביר הבחור "לא רק שיצאנו בזמן באחד מהמטוסים החדשים של ארקיע אבל היה שם "אובר-בוקינג" ושדרגו אותנו למחלקה הראשונה.

האוכל והיין היו עולים ודייל מנומס שירת אותי כל הטיסה המלון היה נהדר. הם רק סיימו שיפוץ של 5 מיליון דולר והוא היה פנינה. המלון הטוב ביותר בעיר. גם הם היו מלאים ולכן הם התנצלו נתנו לנו את הסוויטה של הבעלים, ללא תוספת מחיר!".

"נו", מלמל הספר, "זה טוב אבל אני יודע שלא הגעתם לראות את הנשיא".

"למען האמת", אמר הבחור, "היה לנו מזל משום שכשסיירנו בבית הלבן, איש המשמר טפח לי על הכתף והסביר שהנשיא מעוניין לפגוש כמה מהמבקרים, ואם אואיל בטובי להיכנס לחדרו הפרטי ולהמתין כדי שהנשיא יברך אותי אישית.

כמובן שחמש דקות אחרי זה, הנשיא נכנס ולחץ את ידי. אני כרעתי ברך והוא אמר לי מספר מילים, "באמת? מה הוא אמר?" נלהב הספר...
הוא אמר "מי עשה לך את התספורת הזוועתית הזאת?!"

לפעמים אנשים סביבנו מעכירים את האווירה בחוסר הפרגון שלהם ומושכים אותנו בחבלי השווא והתסכול שלהם לדעת לפרגן לשני זו ברכה!

אני מאחלת לכולנו שבוע טוב נעים מנוחה ושלווה אהבה ופירגון הדדי.

זיגדון נועם

חיזוק סיפור מסר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד