כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מאהל מול משרד של בנט

המתנחלים הפגינו מול ישיבת הממשלה: "נמאס לנו"

מאות מפגינים מיהודה ושומרון מחו במהלך הבוקר מול ישיבת הממשלה במאהל המחאה מול משרד רה"מ - על הכוונה לפנות את ישיבת חומש ואי החלת חוק החשמל להתיישבות הצעירה | אוהל מחאה מוצב שם למשך כל השבוע הקרוב: "אנחנו כאן כדי לזעוק ולהציב את המראה"

המתנחלים הפגינו מול ישיבת הממשלה: "נמאס לנו"
יוסי דגן במחאת הימין צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הפגנה בהשתתפות מאות מתנחלים התקיימה היום (חמישי) מול משרד רה"מ, בזמן ישיבת הממשלה, במחאה על מדיניות הממשלה הרעה, לטענתם, ביו"ש ובנגב.

במחאה, שבה השתתפו ראשי הרשויות ביו"ש, מפגינים וכמה חברי כנסת, מחו הנוכחים על הכוונה לפנות את ישיבת חומש שבצפון השומרון, ועל אי החלת חוק החשמל ביישובי התיישבות הצעירה. עיקר פנייתם של המוחים הייתה לראש הממשלה, שמול משרדו קיימו ביום חמישי האחרון ראשי המועצות מסיבת עיתונאים.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן אמר כי המפגינים הגיעו "כדי לומר די, נמאס לנו". הוא הזכיר את העברת חוק החשמל, שלדבריו הוא "חוק השערורייתי של חיבור חשמל למאחזים הבדואים שמשתלטים על אדמות הנגב", בזמן שהחשמל נותק לישיבת חומש: "איזו בושה! איזה כשל ערכי!", זעק.

הוא כינה את הממשלה "ממשלת הפינוי", והודיע כי הם ישבו מול משרדו "כאן כל השבוע באוהל, גם בגשם. אתם נכשלים ואנחנו כאן כדי לזעוק ולהציב את המראה ולעצור את החרפה הזו. גם בחומש שבשומרון, גם בנגב, וגם כאן בירושלים".

ראש ישיבת חומש הרב אלישמע כהן השתתף אף הוא במחאה, ובה אמר: "לאמת של ישיבת חומש רצו להתחבר האלפים והרבבות. האמת הזו שבאה לתקן את הגירוש הנורא מגוש קטיף וצפון השומרון, את חטא המרגלים של הדור הזה. קוראים לממשלת ישראל אל תתבלבלו, אל תעצרו את החיים האלו".

"באנו להזכיר לך את השטח ביו"ש שהולך ונגזל מאיתנו, יום יום, על ידי שר הבטחון, ואתה לא מונע את זה. אתה יודע בדיוק שיום יום יש נסיגות. לא נאפשר לך לשכוח את זה", הוסיף הרב.

במהלך כל השבוע צפויים ראשי המועצות ביו"ש לקיים במקום מחאה. למקום צפויים להגיע ראשי ערים, חברי כנסת ומוחים מכל רחבי הארץ ולערוך שורה של אירועי מחאה כנגד מדיניות הממשלה.

חומש יוסי דגן משרד ראש הממשלה הפגנת מחאה הפגנת פעילי ימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד