י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
כך זה נראה

בגלל החלטת בנט והורוביץ: השוק השחור משגשג

לאחר הכרזתם של שר הבריאות ניצן הורוביץ ובכירי משרדו, בתמיכת ראש הממשלה נפתלי בנט על מתווה בדיקות חדש - נראה כי המרוויחים הראשונים מהעסק הם לא פחות מאנשי השוק-השחור שגורפים לכיסם סכומים נאים בעקבות המתווה החדש | כך זה נראה במצלמה נסתרת

בגלל החלטת בנט והורוביץ: השוק השחור משגשג
בדיקה ביתית צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

שינוי מדיניות בדיקות הקורונה עליו הכריז שר הבריאות ניצן הורוביץ בשבוע שעבר, ולפיו כלל האוכלוסייה מתחת לגיל 60 (למעט אוכלוסייה בסיכון) שנחשפו לחולה מאומת או חווים תסמינים יבצעו בדיקת אנטיגן, הוביל מאות אלפי ישראלים 'מחוסנים' לרכוש בימים האחרונים בדיקות מהירות-'אנטיגן' ביתיות. 

ההתנפלות ההמונית בזמן כה קצר, רוקנה את מדפי בתי המרקחת ורשתות הפארם, דבר שהוביל באופן טבעי לכניסתם אחר כבוד של אנשי 'השוק-השחור', שהעניקו פתרון מהיר ויקר לאזרחים אשר חרדים מפני המחסור - והחלופה, שהיא לעמוד בתורים הארוכים באחד ממוקדי הבדיקות המהירות.

מתוך שידורי כאן 11.

בכתבה שהתפרסמה הערב (ראשון) ב'כאן 11', קיבלו הצופים הצצה ממצלמות נסתרות איך המחסור החמור ברשתות השונות, מציף את אנשי השוק השחור שמנצלים זאת היטב. כך למשל, נשמע איש השוק-השחור מציע ערכה של 20 בדיקות בעד תשלום של 400 ש"ח, בעוד המחירים ברשתות לערכה כזאת נאמדים בין ה-149 ל-189 שקלים. 

בהמשך הכתבה מספר איש השוק-השחור על שגשוג המכירות: "יש טירוף", הוא מספר, "כבר לקחנו שני שליחים, הם מטיילים בכל העיר". עוד הוא מוסיף: "מכרתי מאות ואני מקווה שאגיע לאלפים". 

 

קורונה אומיקרון בדיקת קורונה בדיקת אנטיגן נפתלי בנט ניצן הורוביץ רשתות הפארם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד