י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
ברקע הזינוק בתחלואה

הממשלה אישרה: כך תותר הכניסה לחנויות; התו הירוק הוסר בחלקו

הממשלה אישרה במהלך משאל טלפוני את הסרת הדרישה לתו הירוק בכניסה לחנויות | מעתה, הכניסה לחנויות תותנה לפי כמות השוהים בחנות | ישיבה במתחמי המזון בקניון תתאפשר אך ורק לבעלי תו ירוק 

הממשלה אישרה: כך תותר הכניסה לחנויות; התו הירוק הוסר בחלקו
תו ירוק צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הממשלה אישרה אמש (ראשון), במשאל טלפוני את עדכון תקנות התו הירוק. ובמסגרתו יפעלו מתחמי המסחר לפי מתווה תו סגול מהודק, במתכונת הבאה:

- בכניסה לקניונים ולמתחמי מסחר סגורים תתאפשר כניסה על פי יחס תפוסה של 1:15, כלומר אדם אחד לכל 15 מטרים רבועים. 

- בחנויות ששטחן עומד על 100 מ"ר ומעלה, תתאפשר כניסת לקוחות גם כן על פי יחס תפוסה של 1:15. 

- בחנויות ששטחן קטן מ-100 מ"ר, תתאפשר כניסת לקוחות על פי יחס תפוסה של 1:7, כלומר אדם אחד לכל 7 מטרים רבועים, או ארבעה לקוחות, הגבוה מביניהם. 

- ישיבה במתחם המזון בקניון תתאפשר רק אם מפעיל הקניון גידר את המתחם והציב סדרן שיבדוק תו ירוק כתנאי כניסה. קניונים שלא יפעלו בדרך זו לא יורשו לאפשר ישיבה במתחם המזון ובדוכני המזון עצמם יידרשו הלקוחות להציג תו ירוק במעמד הרכישה.

כל השוהים בקניון יחוייבו בעטיית מסיכה. ומפעיל הקניון יידרש להקצות סדרנים מטעמו אשר יביאו לידיעת השוהים במקום את ההנחיות ויסבו את תשומת ליבם לחובת שמירת הוראות אלה, לרבות עטיית מסיכה.

מפעילי הקניונים ומתחמי המסחר יתגברו את מצבת סדרני הקורונה מטעמם. התקנות ייכנסו לתוקף היום (שני) בחצות הלילה, בכפוף לאישור ועדת החוקה של הכנסת.

כמו כן, הוראת השעה לקבלת "תו ירוק" זמני לתקופה של כ-30 ימים ממועד קבלת החיסון הראשון - תוארך עד ליום שלישי, 01 בפברואר 2022. וכן, תקנות התו ירוק הקיימות יוארכו אף הן עד לתאריך זה. 

קניונים הממשלה משאל טלפוני קורונה אומיקרון תו ירוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד