י"א סיון התשפ"ד
17.06.2024
"התקשורת מכניסה לחרדה"

ליברמן מגיב לביקורת: "21 היא השנה הכי טובה"

שר האוצר מגיב לביקורת על הימנעות ממתווה פיצויים לעסקים ועובדים שנפגעו כתוצאה מ"הסגר השקט" בגל האומיקרון. "אנחנו כממשלה ממשיכים עם מתווה פיצויים למי שיושבים בבידוד. גם להורים עם ילדים בבית" | ליברמן ציין כי "21 היא השנה הכי טובה בוודאות הכלכלית במאה 21" | ליברמן אמר כי הוא תומך בקיצור ימי הבידוד לחמישה בלבד

ליברמן מגיב לביקורת: "21 היא השנה הכי טובה"
שר האוצר אביגדור ליברמן צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בישיבת הסיעה השבועית מתייחס שר האוצר אביגדור ליברמן למצב התחלואה ולמה שמכונה "הסגר השקט" בו הציבור קונה ומבלה פחות אך המדינה מסרבת לפצות עצמאים ומבודדים או הורים למבודדים שלא יכולים לצאת לעבודה.

"אנחנו כממשלה ממשיכים עם מתווה פיצויים למי שיושבים בבידוד. גם להורים עם ילדים בבית. זה מתווה שנמשך מחודש אוגוסט. הדבר החדש זה גם לעצמאים ביום ראשון החוק עולה לוועדת שרים לחקיקה. מתווה הלוואות לעסקים יימשך עד פברואר ומעבר אם נצטרך", אמר שר האוצר.

ליברמן תקף בעלי עסקים שהאשימו אותו על הימנעות מפיצויים, ולטענתו הכלכלה דווקא בצמיחה מעבר לשנים הבאות ומעבר למצופה. "21 היא השנה הכי טובה בוודאות הכלכלית במאה 21. הגרעון ירד ל-4 וחצי אחוז הרבה מתחת לתחזיות האופטימיות", אמר שר ליברמן.

בנוסף, הבהיר ליברמן כי הוא ער לזעקה. "אני מופתע מכלי התקשורת שמביאים את הציבור לחרדה", האשים דווקא את התקשורת וציין כי "צפויים לנו ינואר ופברואר לא פשוטים אבל זה לא סוף העולם אנחנו ערוכים".

למרות הביקורת הציבורית, בישיבת קבינט הקורונה שתיערך מחר ליברמן לא ישתתף. "מי שמייצג את משרד האוצר בדיונים האלו הוא השר חאמד עמר. אני מדי פעם מצטרף", הבהיר השר.

על נושא הבידודים שעלול להגיע להכרעה בפני בכירי משרד הבריאות, הבהיר ליברמן בדבריו כי הוא תומך בקיצור דרסטי של ימי הבידוד, כך שימי הבידוד לחולים מאומצים יהיו חמישה בלבד.

אביגדור ליברמן פיצויים אומיקרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד