כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
אחרי שקיבלו טופס 4

תיעוד ענק: למעלה מרבבת חסידים חגגו בחתונת נכד האדמו"ר מגור

משעות הצהריים חגגו אתמול אלפי חסידי גור את שמחת נישואי נכדו של האדמו"ר מגור, עם נכדת הנגיד יצחק שפירא. אדמו"רים רבים וגדולי ישראל הגיעו להשתתף בשמחה. 'בחדרי חרדים' מגיש תיעוד ענק מהחתונה הגדולה בבית המדרש הענק שקיבל טופס 4 | "וחסידים ברינה יגילו"

תיעוד ענק: למעלה מרבבת חסידים חגגו בחתונת נכד האדמו"ר מגור
הרבי מבעלזא אמש בחתונת נכד הרבי מגור צילום: רפאל שוורץ

למעלה מרבבת חסידים השתתפו בשמחת החתונה לנכדו של האדמו"ר מגור עם נכדתו של הנגיד הרבני יצחק שפירא ששמו עלה כמי שיחליף את ח"כ יעקב ליצמן שהודיע שלא יתמודד בקדנציה הבאה.

בשעות הצהריים נחסם לתנועה ציר ירמיהו-בר אילן ואלפים רבים גדשו את רחוב ירמיהו בחלוקה בין גברים לעבר רחוב שמגר ונשים לעבר רחוב בר אילן.

בסידור קידושין כובד הרבי מגור ובקריאת הכתובה הרה"ר לשעבר ורבה של תל אביב הגרי"מ לאו ובברכות כובדו הראש"ל הגר"י יוסף, ראש הישיבה הגרב"מ אזרחי והאדמו"ר מרחמסטריווקא. כמו כן השתתפו הגרמ"ח לאו מרבני נתניה וגאב"ד מאקווא, הגרחי"א לנדא רבה של ב"ב, וכן ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי.

תיעוד: אלפי חסידים בחופת נכד הרבי ונכדת הנגיד 

לאחר החופה עבר הקהל הענק לברכת מזל טוב אצל הרבי בהיכל בית המדרש במשך למעלה משעתיים.

שמחת החתונה שנערכה בהיכל בית המדרש החדש שקיבל בשבוע האחרון טופס 4 ארכה למעלה מארבע שעות ולראשונה מי שהופקד על המוזיקה היה האורגניסט המפורסם מאיר אדלר בסיוע מקהלת חסידי גור.

בשמחת החתונה השתתפו בין היתר האדמו"רים מבעלזא, באיאן, ויז'ניץ, דושינסקיא, ביאלא ב"ב, לעלוב, טריסק, הגרי"מ מורגנשטרן וכן ראש העיר ירושלים משה ליאון שהתברך על ידי האדמו"ר.

התרגשות מיוחדת נרשמה עם בואו של האדמו"ר מבעלזא, לראשונה מזה שנים ארוכות לשמחת החתונה. הרבי מבעלזא שוחח ממושכות עם הרבי מגור וישב במשך כארבעים דקות לקול שירת החסידים.

צפו בתיעוד ענק מהיכל בית המדרש הענק

האדמו"ר מגור הנגיד רבי יצחק שפירא חתונת גור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד