ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
"פייק אכזרי"

בת ה-9 מתה; קרב גרסאות בין מתנגדי החיסונים למשרד הבריאות

לאחר שהתמוטטה בבית ספר ופונתה לבית החולים - שם נקבע מותה, הפיצו מתנגדי החיסונים הודעה ברשת, לפיה, הילדה למאר בהאא חוסנה 6 ימים קודם להתמוטטות | משרד הבריאות הגיב בנחרצות: "פייק אכזרי וכ"כ עצוב. שימוש בלתי נתפס באכזריותו במטרה לקדם אידיאולוגיה של התנגדות לחיסונים" | עוד הגיבו במשרד: "מדובר בשקר מוחלט - הילדה כלל לא התחסנה" 

בת ה-9 מתה; קרב גרסאות בין מתנגדי החיסונים למשרד הבריאות
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: דוד כהן, פלאש 90

"פייק אכזרי וכ"כ עצוב", נכתב אמש ע"י משרד הבריאות בהקשר ההודעה שמופצת ברשת וטוענת כי מותה של הילדה בת ה-9, למאר בהאא, שהתמוטטה אתמול בבית ספרה, התרחש בעקבות חיסון נגד הקורונה "שקיבלה לפני 6 ימים". 

"ההודעה שמופצת בשעות האחרונות", כתבו אמש במשרד הבריאות, "עושה שימוש בלתי נתפס באכזריותו במותה המצער של ילדה בת 9, במטרה לקדם אידאולוגיה של התנגדות לחיסונים", כך נטען. 

באשר לטענות בהודעה, כי למאר חוסנה, 6 ימים קודם ההתמוטטות, אמרו במשרד הבריאות: "הוריה של הילדה הבהירו כי מדובר בשקר מוחלט - הילדה כלל לא התחסנה", והוסיפו: "חיסונים לא הורגים. הפייקים הנוראיים האלה כן". 

בהודעה האמורה, שהופצה ע"י מתנדי החיסונים ברשת, נכתב: "למאר בהאא זכרונה לברכה, בת 9 מהכפר זמר, חוסנה במנה שניה של פייזר לפני 6 ימים, ובשעה 11:30 (אתמול) לקתה בדום לב ונפטרה". 

בהודעה שנכתבה במקורה ע"י פעילה ברשת, תיארה האחרונה כי שוחחה טלפונית עם "פראמדיק שהוקפץ לאירוע". הפעילה מתארת לכאורה, את דברי הפראמדיק: "היום בשעה 11:30 הוקפצנו לאירוע רפואי בבית הספר אלנבראס שבכפר זמר. כשהגענו למקום, מצאנו ילדה בשם למאר בהאא בת 9, כשהיא מחוסרת הכרה וללא דופק. 

"בבדיקה ראשונית לא היה שום סימן חיצוני (כמו הכשת נחש וכו'). אנחנו תמיד בודקים גם מה הסטטוס החיסוני והאם ישנן מחלות רקע או עבר רפואי", כך לדברי הפעילה סיפר לה הפראמדיק שנכח בזירה.

עוד ציין בפניה, לכאורה, כי "מדובר בילדה בריאה לחלוטין, ללא עבר רפואי או בעיות לב. לבית הספר הוקפץ גם רופא המשפחה של הילדה". 

לסיום היא כתבה כי הוא תיאר בשיחה שקיימה עמו שבמהלך התשאול שהתקיים בשטח, "הסתבר שלמאר קיבלה מנה חיסון שניה של פייזר לפני 6 ימים". 

כמו כן, חרף ההודעה של משרד הבריאות המבטלת בנחרצות את הטענה כי הילדה בת ה-9 חוסנה, ממשיכה הפעילה ברשת לצדד בדבריה וכתבה: "למרות טענות משרד הבריאות, המידע שבידי מהימן ואני עומדת מאחוריו. בקרוב אספק עוד פרטים" .

 

 

קורונה אומיקרון חיסון לקורונה משרד הבריאות מתנגדי חיסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד