כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
תשעה נפגעו

"פתחתי וראיתי להבות": שריפה פרצה, דיירים חולצו מהבניין | תיעוד

תשעה דיירים נפגעו הערב בשריפה שפרצה בבניין מגורים ברחוב אבני החושן בעיר מעלה אדומים | חלק מהדיירים שנלכדו בדירות חולצו ע"י לוחמי האש | אחת הדיירות תיארה: "עשן חדר אל תוך הדירה שלי, פתחתי את הדלת וראיתי להבות"

"פתחתי וראיתי להבות": שריפה פרצה, דיירים חולצו מהבניין | תיעוד
חילוץ הדיירים צילום: כב"ה מחוז יוש

הערב (מוצ"ש) פרצה שריפה בבניין מגורים ברחוב אבני החושן בעיר מעלה אדומים. למקום הוזנקו צוותי כיבוי מתחנת מעלה אדומים. לוחמי האש פעלו לחילוץ הלכודים וביצעו פעולות כיבוי. תשעה בני אדם נפגעו בשריפה.

השריפה פרצה בקומת המינוס והתפשטה במעלה המדרגות עד לדלתות הבתים. "עשן חדר אל תוך הדירה שלי, פתחתי את הדלת וראיתי להבות". כך תיארה אחת מדיירות הבניין את שהתרחש.

טפסר משנה עידו פרץ, מפקד תחנה אזורית בנימין אמר: "התקבל דיווח במשל"ט יו"ש על שריפה בבניין ברחוב אבני החושן. עוד משלב קבלת ההודעה היה ברור כי ישנם לכודים בבניין".

חילוץ הדיירים//צילום: כב\"ה מחוז יו\"ש

"לוחמי האש שהגיעו למקום זיהו עשן רב היוצא מחלקו התחתון של הבניין וכן, לכודים הקוראים מחלונות הבתים. לאחר הערכת מצב ראשונית החלו לוחמי האש בחילוץ הלכודים מהבניין, זאת במקביל לביצוע פעולות כיבוי ושחרור עשן", הוסיף פרץ. "חלק מהדירות אליהן לא חדר העשן קיבלו הוראה על הסתגרות בבית. שלושה לכודים חולצו על ידי לוחמי האש ופונו לבתי החולים זאת על פי דיווח גורמי הרפואה.

"אני מבקש בכל לשון של בקשה: התקינו גלאי עשן בבית! גלאי העשן מתריע עם פרוץ השריפה ומאפשר להימלט מהבית, להציל אותנו ואת היקרים לנו", אמר מפקד התחנה.

שוכי איינהורן, מתנדב 'צוות הצלה' הוסיף: "הגעתי למקום עם אמבולנס כונן של מד"א והבחנתי בשריפה פעילה בדירת מגורים. לוחמי האש פרצו לדירה הבוערת, וחילצו אלינו תשעה נפגעים במצב קל כתוצאה משאיפת עשן. יחד עם הפארמדיקים שהגיעו הענקנו להם סיוע רפואי ראשוני, ולאחר מכן פיניתי עם אמבולנס מד"א 4 מהנפגעים במצב קל להמשך טיפול רפואי בביה"ח שערי צדק בירושלים".

שריפה חילוץ כיבוי אש מעלה אדומים שריפה בבניין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד