י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
"מטורף יכול לירות עלי"

ההצעה שקיבל צעיר שעקב אחרי המיליארדר אילון מאסק

בעלי 'טסלה' ו-SpaceX, אילון מאסק, הציע 5,000 דולר לצעיר בן 19 על שהפעיל בוט טוויטר שעוקב אחר המטוס הפרטי של המיליארד

ההצעה שקיבל צעיר שעקב אחרי המיליארדר אילון מאסק
המיליארדר אילון מאסק צילום: מתוך הטוויטר

הבעלים של טסלה, איילון מאסק, ניסה לשלם לג'ק סוויני, סטודנט באוניברסיטה בפלורידה, שמנהל את חשבון @ElonJet בטוויטר, סכום של כמה אלפי דולרים כדי שיפסיק לעקוב אחריו.

על פי הדיווחים, מאסק פנה לסוויני כמה חודשים קודם לכן, ואמר כי מדובר בסיכון ביטחוני. על פי הדיווחים, סוויני דחה את התשלום ואמר שהוא רוצה 50,000 דולר במקום, שזה מספיק כסף כדי לכסות את שכר הלימוד שלו ולהשיג לו רכב טסלה דגם 3. יש לציין כי מעשיו של סוויני חוקיים לחלוטין מדובר במעקב גלוי של חברות שעוקבות אחר מטוסים פרטיים.

על פי הדיווח באתר 'פרוטוקול', חילופי דברים בין מאסק לסוויני התרחשו בטוויטר, שם מאסק אמר שהוא לא אוהב את הרעיון של "מישהו מטורף שיכול לירות עליו". הצעיר ביקש מאלון מאסק תשלום של 50,000 דולר, אילון מאסק שאל את המתבגר כמה הוא מרוויח מחשבון הטוויטר. סוויני אמר לו שהוא מרוויח כ-20 דולר בחודש, ולאחר מכן הציע מאסק לקנות אותו תמורת 5,000 דולר.

על פי הדיווח, מאסק אמר שהוא ישקול את ההצעה, אבל מאז לא חזר אל הצעיר. ה'דיילי מייל' דיווח, כי סוויני אמר שהוא מעוניין בהתמחות בטסלה או בחברת SpaceX, אבל הוא לא שמע כלום ממאסק עד כה. עוד דווח, כי בעלי טסלה מנסה לעבוד על הצעיר, על ידי כך שהוא שולח את המטוס הפרטי שלו לטיסות פיתוי בזמן שהוא בעצמו נמצא במקום אחר.

החשבון שעוקב אחר מטוסו מאסק, מונה כ-160,000 עוקבים, חשבון הבוט @ElonJet עוקב ומפרסם את תנועות המטוס הפרטי של מאסק באמצעות נתונים שזמינים לציבור מרשות התעופה הפדרלית של ארה"ב.

לסוויני יש 15 חשבונות העוקבים אחר תנועות מטוסים פרטיים של גופי טכנולוגיה מפורסמים כמו ביל גייטס בעליו של מיקרוסופט וג'ף בזוס מאמזון.

אילון מאסק מטוס פרטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד