א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
שובר שתיקה

גל הירש: "השנים האחרונות חרצו בנשמתי ובגופי חריצים מדממים"

"כתב האישום המופרך הזה לא צריך היה לבוא לעולם ונכון שיבוטל, ‏השנים האחרונות חרצו בנשמתי ובגופי חריצים מדממים". כך מתייחס היום גל הירש למשפטו שנפתח בעודו מנהל מאבק במחלה קשה

גל הירש: "השנים האחרונות חרצו בנשמתי ובגופי חריצים מדממים"
גל הירש צילום: באדיבות המצלם

תא"ל במיל' גל הירש פרסם פוסט בפייסבוק על מצבו הבריאותי ועל התיק המתנהל נגדו ואמר: "‏בשבועות האחרונים אני מתאושש מניתוח גדול, השני במספר, החלמה איטית, לא פשוט. למרות הכל, לא אישרתי לעורכי הדין שלי לבקש דחיה במשפט שנכפה עלי, זה התחיל היום, הסתיים לא מזמן, התייצבתי ומשם לביקורת בבית החולים".

לדבריו: "‏אנו כבר בשנת 2022 כשבע שנים עברו מאז סיכול המינוי למפכ"ל המשטרה בשנת 2015 ע"י עשרות חשדות שווא ושני תיקי שוחד שנתפרו ונסגרו מחוסר אשמה. בסופן של עלילה וחקירה רבת שנים אנחנו כאן היום, בבית המשפט, עקב טענה חסרת בסיס לעבירת מס מלפני 15 שנים!", כתב הירש בכאב.

הוא הוסיף וביקר את המערכת: "‏זהו מחיר ההתנדבות שלי, התייצבותי לקריאה שנקראתי אל הדגל. כמה קשה, היה להם למשטרה ולפרקליטות, להודות בטעותם, להכיר בכך שעל לא עוול בכפי סיכלו את מינויי למפכ"ל. כדי שלא להכיר בכך, הביאו אותי לכאן היום. לא יכלו לסגור גם את התיק ההזוי הזה התירוץ האחרון שנתלו בו להצדקת הסיכול".

"‏סיכול המינוי הוא אירוע חמור מאוד ועוול נורא. חשוב מאוד בעיני שמערכת אכיפת החוק תהיה רבת כוח אך חשוב לא פחות שיפעם בה עיקרון ריסון הכוח!! כתב האישום המופרך הזה לא צריך היה לבוא לעולם ונכון שיבוטל, ‏השנים האחרונות חרצו בנשמתי ובגופי חריצים מדממים. אחרי שנים ארוכות של איפוק, כבוד וגישה ממלכתית (שנכזבו) הגענו לבית משפט השלום - להשלים את המלחמה על חפותי המלאה, באותה הדרך, בנחישות ובתקיפות ראויה. אני מייחל ומקווה לעשיית צדק, לזיכוי מלא ולרפואה שלמה".

גל הירש כתב אישום רדיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד