א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
נוטשים את ביבי

דרמה בעיתון הנפוץ בישראל: העורך הראשי עוזב

בועז ביסמוט, העורך הראשי של עיתון 'ישראל היום' בחמש השנים האחרונות עוזב את תפקידו. הערכות הן כי ביסמוט הודח לאור שינוי הקו שמציג העיתון, מתמיכה בנתניהו לתמיכה ברה"מ בנט | ביסמוט: "הגעתי לתחושה של מיצוי"

דרמה בעיתון הנפוץ בישראל: העורך הראשי עוזב
ישראל היום צילום: פלאש 90

אחרי ימים בהם דובר כי עיתון "ישראל היום", שלאורך שנותיו תמך ללא סייג בראש האופוזיציה נתניהו, עובר שינויים דרמטיים ומשנה קו לתמיכה בראש הממשלה הנוכחי בנט. היום (שני) מתפרסם כי בועז ביסמוט, העורך הראשי של העיתון בחמש שנים האחרונות, ומי שהגן דרך קבע על נתניהו בכלי התקשורת השונים, מודח מתפקידו.

באתר "וואלה" נכתב כי ההערכות הן שביסמוט הודח על ידי ההנהלה כאשר ברקע הכיוון החדש שתופס העיתון - שבעבר תמך בנתניהו. כזכור, בסוף השבוע התראיין ראש הממשלה הנוכחי נפתלי בנט לעיתון - וזכה לכותרות מחמיאות ואף דובר על כך שהמראיינת נבחרה בקפידה ע"י לשכת רה"מ.

בועז ביסמוט. צילום: פלאש 90

ביסמוט כתב היום באתר ישראל היום: "כמעט חמש שנים עמדתי בראש העיתון מספר 1 בישראל, אלו היו שנים מאתגרות, מרתקות וגדושות אירועים ועשייה".

"זה היה כבוד בשבילי להיות עד לאירועים גדולים וקטנים", פירט בסמוט, "מהמשרד הסגלגל בבית הלבן, דרך הסכמי שלום היסטוריים עם מדינות ערביות, ועד התהפוכות בישראל, מבצע ׳שומר חומות׳, הגעתו של ג׳ונתן פולארד לישראל ומגפת הקורונה".

לדברי ביסמוט: "אחרי כמעט חמש שנים בתפקיד העורך הראשי של העיתון מספר 1, הגעתי לתחושה של מיצוי. נתתי את כולי, ועתה אני מציב בפניי אתגרים חדשים. אני מבקש להודות למשפחת אדלסון, לד"ר מרים אדלסון, מו"ל 'ישראל היום', ולמר שלדון אדלסון ז"ל, על שהפקידו בידיי את עריכת העיתון".

המחליף הזמני יהפוך קבוע? עמר לחמנוביץ. צילום: אריק סולטן

ד"ר מרים אדלסון, מו"ל "ישראל היום", מסרה: "בועז ביסמוט ביצע את תפקידו בשליחות ובמצוינות. כעורך הראשי של 'ישראל היום' היה בועז לשם דבר בארץ ובחו"ל, בין היתר זכה למספר שיא של ראיונות עם נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ, וסיפק לקוראים דיווח אמין, איכותי ומיטבי. עוד תרם ביסמוט לעיתון כשקידם אותו לעידן הדיגיטלי, בעברית ובאנגלית, ואלו רק מקצת הישגיו בעריכת העיתון. זה הזמן להגיד תודה ויישר כוח".

"אני מודה לבועז על כחמש שנים של עשייה וחברות ומאחלת לו הצלחה בהמשך דרכו. 'ישראל היום' ימשיך להיות העיתון הטוב והנפוץ ביותר בישראל, ועל מחליפו של בועז תבוא הודעה. עד אז, ימלא את מקומו עמר לחמנוביץ, כיום עורך המוסף 'ישראל השבוע'", הוסיפה אדלסון.

 

ישראל היום בועז ביסמוט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד