כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"המשטרה איבדה שליטה בירושלים"

בפעם התשיעית: ערבים הציתו את רכבו של השכן היהודי

בעקבות הצתת רכבו של תושב שמעון הצדיק בפעם התשיעית - ח"כ בן גביר תוקף: "עצם העובדה שלא היה מארב סמוך לבית ולרכב שהוצת בפעם התשיעית, מלמדת על הפקרות וזלזול של המשטרה בתפקידה המרכזי: לשמור על חיי היהודים בשמעון הצדיק ורכושם"

בפעם התשיעית: ערבים הציתו את רכבו של השכן היהודי
ארכיון צילום: Yonatan Sindel/Flash90

המאבקים על הקרקעות במזרח ירושלים: רכבו של טל ישובייב, תושב שכונת 'שמעון הצדיק' (שייח אל ג'ראח) בירושלים, הוצת בפעם התשיעית.

כמו כן, אתמול (שני) יידו בצהריים אבנים על תושבת המקום ובערב רוססו יהודים בגז מדמיע בסמוך למקום.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ בן גביר מסר בתגובה להצתת הרכב: "המשטרה איבדה שליטה בירושלים. עצם העובדה שלא היה מארב סמוך לבית ולרכב שהוצת בפעם התשיעית, מלמד על הפקרות וזלזול של המשטרה בתפקידה המרכזי: לשמור על חיי היהודים בשמעון הצדיק ורכושם".

בן גביר הוסיף: "לא ייתכן כי משטרת ישראל הגדולה, אינה מסוגלת לאבטח מתחם כל כך קטן ומקום נקודתי שבו הפורעים חוזרים למקום העבירה וממשיכים לבצע אותה מבלי שייתנו את הדין".

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל פועלת ברחבי העיר ירושלים, ובאזור שייח׳ ג׳ראח בכוחות מתוגברים לשמירה על שלום התושבים ובטחונם בכל ימי השנה. מעבר לפעילות יזומה, גלויה וסמויה, כל דיווח או תלונה המתקבלים במשטרה על נסיונות פגיעה בנפש וברכוש מטופלים ונחקרים ביסודיות במטרה למצות את הדין עם המעורבים. מיד עם קבלת הדיווח אודות הצתת הרכב הוזעקו למקום כוחות משטרה ונפתחה חקירה במטרה לאתר את המעורבים במעשה. נמשיך לפעול על מנת למצות את הדין עם כל עבריין שינהג באלימות, יפר את הסדר הציבורי ויפגע ברכוש".

מזרח ירושלים שייח גארח איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד