כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
השכן בעדות מתוך האש

אסון קשה בירושלים: הילד אליהו שור ז"ל בן 11 וחצי נספה בדליקה

טרגדיה בשכונת מוסררה בירושלים: הילד אליהו שור ז"ל בן ה-11 וחצי מת"ת 'במסילה נעלה' הוא הילד החרדי שנשרף הלילה למוות לעיני הוריו ובני משפחתו בביתו שברחוב דניאל. אחד השכנים בעדות קשה ל'בחדרי חרדים' שלב אחר שלב מהאסון הנורא בו נגדעו פתיל חייו של אליהו ז"ל

אסון קשה בירושלים: הילד אליהו שור ז"ל בן 11 וחצי נספה בדליקה
הילד אליהו שור ז"ל צילום: באדיבות המשפחה

האסון הנורא והקשה בחצות הלילה בשכונת מוסררה בירושלים: הילד אליהו שור ז"ל בן ה-11 וחצי, הוא הנער החרדי שנשרף הלילה למוות, לעיני הוריו ומשפחתו בשריפה שפרצה בביתו שברחוב דניאל. 

אליהו ז"ל שבחודש אייר הקרוב יחגוג את יום הולדתו ה 12 הוא בנו יחידו מתוך בנותיו של הרב אריאל שור שיבלחט"א ולאמו חנה שתחי'.  

למד בת"ת 'במסילה נעלה' ברחוב שמעון הצדיק בירושלים שם התבלט כילד מיוחד ואציל מידות, אביו הרב אריאל הוא ממתפללי בית הכנסת 'תקוות שמעון' בירושלים ממול ביתם. 

חלון הבית בשכונת מוסררה. צילום: יונתן זינדל - פלאש 90

אחד השכנים בבניין ברחוב דניאל הרב נחמן אדרי מספר ל'בחדרי חרדים' את השתלשלות הטרגדיה הנוראה: "אני שומע פיצוץ בבית, ואחת השכנות צעקה נפלה מרפסת, רצתי מיד לעבר הקומה שלהם הם פתחו את הדלת, השכן מעלי גם יצא, ואני רואה שדלת הבית של משפחת שור פתוחה ומשם יוצא עשן, האמא יושבת על הרצפה וצועקת לעזרה, והאבא של"ע קצת התקשה לפעול באותו רגע, החזיק מטף בידו לאחר שגלאי העשן הפעיל את האזעקה וביקש ממני שאעזור לו, נכנסתי לבית והתחלתי לנסות להפעיל את המטף לכיוון החדר שהילד היה בו, שם דלקה האש ושם ישן הילד במיטת קומתיים, אני לא הצלחתי מרוב העשן שחנק אותי, עד עכשיו אני סובל מזה".

אדרי ממשיך ומספר: "אמו סיפרה לי כי בזמן שפרצה השריפה הוא התעורר לאחר שהם עברו דרך שם כי זה חדר מעבר, והיא חשבה שהוא יקפוץ לבד, אך הוא כנראה פחד לקפוץ, ואחרי שהם כבר יצאו ופתחו את הדלת, הגרוע מכל קרה". 

"למרבה הנס שתי אחיותיו לא היו בבית, ילדה אחת שהתה במחנה, ובת אחת בדיוק הגיעה לפתח הבניין וראתה את מה שקורה באותו רגע". 

השכנים מספרים ל'בחדרי חרדים' על משפחה מיוחדת, ועל הילד אליהו ז"ל שהיה ילד עדין, אציל מידות ואהב לעזור תמיד. 

הוא הותיר אחריו את הוריו ושלושה אחיותיו, בת אחת התחתנה בשעה טובה לפני חודש. 

מסע הלוויה היום בשעה 15:00 בצהריים מבית הלוויות שמגר בירושלים להר הזיתים שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

אליהו שור מוסררה שריפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד