כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
חושף למי הצביע 4 פעמים

"אני כועס עליו": ביסמוט מדבר לראשונה על הפרישה המפתיעה

עורך ישראל היום היוצא בועז ביסמוט סיפר בריאיון כי תמך בארבע מערכות הבחירות האחרונות בנתניהו, הוא הבהיר כי יתמוך בו פעם נוספת. ביסמוט גם אומר כי הוא כועס על נתניהו ש"יכול היה להתאמץ יותר"

"אני כועס עליו": ביסמוט מדבר לראשונה על הפרישה המפתיעה
בועז ביסמוט צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עורך 'ישראל היום' היוצא, בועז ביסמוט, התייחס לראשונה לפרישתו מהתפקיד שעוררה מיני סערה ודיון על שינוי הקו המערכתי בעיתון שהיה עד כמה מזוהה עם נתניהו וכן למערכת היחסים הקרובה שלו עם ראש הממשלה לשעבר. בתוכנית "כמעט שבת שלום" שתשודר בקרוב ב"קשת 12" הצהיר ביסמוט כי הצביע לנתניהו בארבע הפעמים האחרונות.

מנחה התוכנית, שאל את ביסמוט אם הוא ונתניהו חברים: "היית צריך לשאול אותי אם אני תומך בנתניהו. אני חושב שהוא היה ראש ממשלה מצוין ואני מקווה שהוא גם יחזור להיות", הוא השיב.

כשנשאל האם הוא חושב שנתניהו ישוב להנהיג את המדינה השיב ביסמוט: "אני לא יודע. זה לא אני קובע. אנחנו חיים בדמוקרטיה. עם ישראל יחליט".

בהמשך התייחס ביסמוט לביקורת על תמיכתו הבלי מסויגת בנתניהו: "אני עיתונאי והייתי עורך עיתון הרבה מאד שנים. למה תומס פרידמן יכול להגיד שהוא תומך באובמה ולהישאר בחיים? למה ג'פרי גולדברג, העורך של 'אטלנטיק', יכול להגיד שגם הוא תומך באובמה והוא מצוין והוא אציל ונאור ויפה? למה אני לא יכול להגיד עבור מי הצבעתי? אז אני אומר. הצבעתי במשך שנתיים ארבע פעמים לנתניהו".

בהמשך אמר עורך ישראל היום על נתניהו: "אני כועס עליו כי הוא יכול היה להתאמץ קצת יותר או יותר נכון, אני כועס על בנט שנתן לי את האפשרות להצביע חמש פעמים לנתניהו בשנתיים".

 

ישראל היום בועז ביסמוט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד