י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
פולחן אישיות מטורף

פרופגנדה קוריאנית: קים ג'ונג און "השקיע למען עמו, עד שהוא קמל לחלוטין"

נשיאה הבלתי מעורער של צפון קוריאה, הרודן קים ג'ונג און עבר שנה קשה מבחינה בריאותית ומבחינה מדינית | בתיעודים שפורסמו בתקשורת המקומית נאמר כי הנשיא "השקיע כל כך למען עמו" בשנה שעברה שהוא "קמל לחלוטין"

פרופגנדה קוריאנית: קים ג'ונג און "השקיע למען עמו, עד שהוא קמל לחלוטין"
קים ג'ונג און צילום: צילומסך

סרטון תעמולה, שכותרתו "2021, שנה גדולה מנצחת", מראה את קים ג'ונג און, רודן צפון קוריאה נאבק לרדת כמה מדרגות כשהוא לופת מטריה בזמן שעוזריו מתרוצצים סביבו, כך לפי NK News, רשת אמריקאית שמסקרת את צפון קוריאה.

בתיעוד נראה קים מראה את הצד "האבהי שלו על ידי גבורה עיקשת בשלג, גשם ורוח תוך שהוא לוקח על עצמו את גורל האומה ואנשים כמו ילדים שלו", כך מספר הקריין, בזמן שהמצלמה לוכדת את המדרגות המאולתרות באתר בנייה גשום שהמנהיג ביקר. בחודש אוגוסט האחרון.

בתיעוד נראה כי "גופו קמל לחלוטין", והוא מראה את הצד "האבהי שלו, על ידי סבל ודאגה להגשים את החלומות של האנשים", מוסיף הקריין בטלוויזיה הקוריאנית המרכזית בבעלות המדינה.

בחיזוק פולחן האישיות של קים, הוא נראה גם רוכב על סוסים ועורך כמה פעילויות שלא נראו בעבר, עם דגש על כך שצפון קוריאה התמודדה עם "הקשיים והאתגרים שלה בשנת 2021 על רקע המגיפה".

הסרט התיעודי מתייחס גם ל"משבר המזון הלאומי", שעליו דן קים עם הקבינט שלו במהלך ישיבה בתחילת יוני האחרון. בתיעוד נראה קים מציג "רעיונות 'מדיניים חשובים' על מנת לייצב בדחיפות את חייהם של האנשים, ואת מצב חלוקת המזון, וכך להתגבר על משבר המזון הנוכחי באמצעות מדיניות חירום".

צפון קוריאה קים ג'ונג און

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד